Gå til innhold

sommerjobb til lat gutt

Anbefalte innlegg

Gjest doven
Skrevet

lat gutt vil ha kul sommerjobb. Selvmotsigelse... men noen tips likevel??? har fylt 18. Gjerne trivelig miljø.

I Oslo, eller bo på stedet.

terningkast6
Skrevet

Dream on. Ingen vil vel ha en lat gutt på lønningslista?

Gjest Tidligere tusenfryder
Skrevet

http://www.tusenfryd.no

Det er kanskje ikke så mye rom for latskap, men du får jobbe utendørs og folk er stort sett blide.

Skrevet

"trivelig miljø?"

....et miljø som fra før er trivelig, blir fort utrivelig når man skal dra på noen som ikke gidder å gjøre jobben sin, derfor vil du ha liten sjanse til å oppleve et "trivelig miljø".

Skrevet

Jeg/vi trenger ferieavløsere, men du må være frisk&rask!

Gjest Lonkil
Skrevet

Yep, er mange slike! Hva med å klippe plen på kirkegårder? Jeg gjorde det i ungdommen og fikk kjeft for at jeg jobbet for fort. Sjefen sa følgende: Nå må dere jobbe saktere eller så har vi ingenting å gjøre når vi kommer til Onsdag.

Har også hatt andre lignende erfaringer fra kommunen. Lønnen er ikke for bra, men det florerer ofte med latskapskultur.

Gjest strandhai
Skrevet

Ferieavløsere?? I sommerferien? Er frisk og rask som bare det! Kan nevne at jeg jobber som badevakt ved siden av skolen.

Åssen jobb er det her da?

([email protected])

Gjest strandhai
Skrevet

Hva skjedde med det svaret ditt hvor du la igjen emailadresse?? Tenkte jeg skulle sende deg en email nå, men det ser pokker meg ut som om de har sletta svaret ditt!!

Hallooo?? webmaster??

Skrevet

Hva skjedde med det svaret ditt hvor du la igjen emailadresse?? Tenkte jeg skulle sende deg en email nå, men det ser pokker meg ut som om de har sletta svaret ditt!!

Hallooo?? webmaster??

Kanskje det vanker en påskjønnelse av webmaster:-)

Skrevet

Hallooo?? webmaster??

http://home.no.net/dolere/

Skrevet

Veldig bra, men din mailadresse da??:-)

ingenlurerdennegutten (ILDG)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...