Gjest dawn Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Er det bare meg, eller har fyren virkelig sexy øyne? 0 Siter
Gjest towela Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Han har en slik Myggen-appeal. Søt, puslete, men ingen MANN, sånn som man blir tiltrukket av. Med mindre man er ei lita fjortis-berte. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Det kan godt hende, men jeg synes han virker litt pjuskete. 0 Siter
Anki Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Jeg tenker "guttepjokk" hver gang jeg ser han jeg da. Syns ikke noe av han ser sexy ut for å si det sånn. Men jeg er neppe i målgruppa hans heller da 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Han har en slik Myggen-appeal. Søt, puslete, men ingen MANN, sånn som man blir tiltrukket av. Med mindre man er ei lita fjortis-berte. Her er det snakk om øynene, ikke resten. Han er puslete, enig. Men pene, blå øyne, det har han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.