sigga Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 prøver en gang til og ser om innlegget legger seg "rett"... Er det noen som vet hvor fjellchipsen fra kims har blitt av?? Den var med pepper og rømme og smakte bare himmelsk... 0 Siter
zitrus Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Dette var min favoritt også, men har måttet konkludere med at den ikke produseres lenger....Har ikke funnet den på et par år. 0 Siter
Tornerose Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Den har de på Rema, kjøpte i allefall masse av den i julen. Jeg tror også både Ultra og Centra har den, og muligens Meny også. 0 Siter
sigga Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 Den har de på Rema, kjøpte i allefall masse av den i julen. Jeg tror også både Ultra og Centra har den, og muligens Meny også. Rema her har den ikke. Men da er den iallefall ikke ute av produksjon...??! 0 Siter
Tornerose Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Rema her har den ikke. Men da er den iallefall ikke ute av produksjon...??! Nei, det kan den ikke være. Heldigvis, for den er kjempegod. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.