Gyda Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 Her grep Gud inn skjønner jeg. Jeg skulle sende et av mine sedvanlige utbroderende kondolanseinnlegg, men da gikk hele dolserveren i stå. Så da blir det; GRATULERER!, I stedet for. *kikker meg over skuldra* Døh - pass deg nå ... Takk, Gud - takk, dolserveren og takk, nick. Av og til står lykken den kjekke bi, skjønner jeg! 0 Siter
Ritva Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Gratulerer så mye med dagen! Håper du har en strålende dag (Hmm..trodde jeg gratulerte deg i stad også jeg, men jeg må ha tatt feil..) Rundt år..forplikter mange:) Jeg kommer etter deg om noen mnd..-Men det er nå ikke alderen som teller, men hvordan du føler deg og hva du gjør ut av deg. Livet begynner ved 40...Når jeg blir 66:o) vi har mange år igjen! 0 Siter
monsina Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Gratulerer, gratulerer! Ønsker deg alt godt og en vakker dag (kveld!). *sender en kake* 0 Siter
Gyda Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 Gratulerer, gratulerer! Ønsker deg alt godt og en vakker dag (kveld!). *sender en kake* Nam! Den var jammen god, du! Tror nesten du må sende oppskriften også ... ) 0 Siter
Gyda Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 Rundt år..forplikter mange:) Jeg kommer etter deg om noen mnd..-Men det er nå ikke alderen som teller, men hvordan du føler deg og hva du gjør ut av deg. Livet begynner ved 40...Når jeg blir 66:o) vi har mange år igjen! Joda, du har helt rett. Og jeg føler absolutt ikke at alderen tynger. Tusen takk, og velkommen etter - det kan anbefales. 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Gratulerer, gratulerer! Ønsker deg alt godt og en vakker dag (kveld!). *sender en kake* Gratulerer med dagen..:-) ---- 0 Siter
Reg@l Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Gratulerer med dagen! Jørgen, brun Labrador Retriever og 3 år idag, hilser også :-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Hadde dameparty på lørdag - med mannen og svogeren min som servitører og ryddehjelper. Helt fantastisk. Slapp å gjøre noe selv, var fullstendig gjest i eget selskap. Maten (tapas) var bestilt og levert, da. I ettermiddag (etter femåringes danseskole) tar jeg med familen på restaurant der vi spiser noe godt, tenker jeg. Høres veldig koselig ut. Du er heldig som har snill mann og svoger ;o) Gleder meg til bursdag jeg nå. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 Gratulerer med dagen! Jørgen, brun Labrador Retriever og 3 år idag, hilser også :-) Nei, så hyggelig da - Jørgen og meg! Håper han fikk noe godt på dagen, han også. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.