amber sun Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 For å gjøre noe utenom det vanlige, har vi tenkt på overnatting i et fyrtårn. Vet det er noen fyrtårn hvor det er mulig å overnatte. Prøvde å søke, men fikk bare opp masse dikt foruten fyrtårn i overført betydning (masse om kristne som ber for andre, og skal være fyrtårn...) Så derfor spør jeg DOLorakelet: hvilke fyr tilbyr overnatting (sørvestlandet), og har de en nettside? 0 Siter
Gjest selje Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Obrestad fyr på Jæren. Husker ikke hvem som formidler det, prøv kultursjefen i Stavanger. Det er utrolig flott å være der! 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Det fikser jeg - mail meg på: [email protected] fort før webbis griper inn igjen:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 Obrestad fyr på Jæren. Husker ikke hvem som formidler det, prøv kultursjefen i Stavanger. Det er utrolig flott å være der! Takk for tips, det er jo ikke så langt unna der vi bor heller, det. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 Det fikser jeg - mail meg på: [email protected] fort før webbis griper inn igjen:-) Har sendt mail 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 http://www.aktivioslo.no/fyr-til-leie.html Takk, laban! Da har jeg linket siden til favoritter 0 Siter
sigga Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Kråkenes fyr i Måløy... et supert sted med en alldeles nydelig natur rundt. Så er det den flotteste sandstrand bare 20 minutters kjøring derfra. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 Kråkenes fyr i Måløy... et supert sted med en alldeles nydelig natur rundt. Så er det den flotteste sandstrand bare 20 minutters kjøring derfra. Takk for nok et flott tips! Skal sjekke det opp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.