Gjest ikke datafreak Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 -men serveren til online var delvis nede. Det gjaldt å få stavekontroll på norsk, på eng. utgave av Office/Word. Husker du hvilke kloke ord du skrev før idag?? (Tittel var: Re: filnavn ????? ) 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Husker ikke eksakt, men jeg skrev vel noe sånt som at du kan forsøke å kontakte Microsoft. Dette forutsatt at du har gyldig lisens av Office/Word. Hvis du spør pent og forklarer situasjonen, så kanskje de kan skaffe deg den norske stavekontrollen gratis? Ellers vet jeg ikke hvordan du kan gå fram for å få norsk stavekontroll. Det er jo mulig at man kan kjøpe det som en tilleggsmodul, enten over nettet eller i en butikk. Men har ikke undersøkt dette noen gang. Lykke til! 0 Siter
Gjest ikke datafreak Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Husker ikke eksakt, men jeg skrev vel noe sånt som at du kan forsøke å kontakte Microsoft. Dette forutsatt at du har gyldig lisens av Office/Word. Hvis du spør pent og forklarer situasjonen, så kanskje de kan skaffe deg den norske stavekontrollen gratis? Ellers vet jeg ikke hvordan du kan gå fram for å få norsk stavekontroll. Det er jo mulig at man kan kjøpe det som en tilleggsmodul, enten over nettet eller i en butikk. Men har ikke undersøkt dette noen gang. Lykke til! ..snille Gemini! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.