Gå til innhold

Vet du HVA som skjedde i huset du bor i nå???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjør han? Fortell....?

Det er ikke noe skummelt over det! Går bare forbi i gangen, og opp trappa, og inn på soverommet han hadde,

Føler aldri at han står helt inntil, eller stopper opp og ser på meg. Ser bare skuggen i øyenkroken. Er ikke den eneste som føler det.

Bodde en gang i et gammelt hus etter noen eldre damer. Der følte jeg det veldig etter første natta. Var ikke så gammel da, og ville ikke skremme søskene mine. Kunne våkne av at "noen" sto ved siden av sengen min. Lyset i kjelleren ble slått på, når døra var låst med mer. Det var mer ubehagelig. Da vi flyttet fortalte jeg det til mamma, og hun hadde opplevd akkurat det samme.

Gjest Daisy

Det er ikke noe skummelt over det! Går bare forbi i gangen, og opp trappa, og inn på soverommet han hadde,

Føler aldri at han står helt inntil, eller stopper opp og ser på meg. Ser bare skuggen i øyenkroken. Er ikke den eneste som føler det.

Bodde en gang i et gammelt hus etter noen eldre damer. Der følte jeg det veldig etter første natta. Var ikke så gammel da, og ville ikke skremme søskene mine. Kunne våkne av at "noen" sto ved siden av sengen min. Lyset i kjelleren ble slått på, når døra var låst med mer. Det var mer ubehagelig. Da vi flyttet fortalte jeg det til mamma, og hun hadde opplevd akkurat det samme.

Oooohhh.... det er litt ekkelt, men jeg synes jo også det er ganske så spennende. Når jeg er hos bestemor ser jeg etter bestefar i krokene *s*. HAN ville jeg ikke blitt redd for å se: han kjenner jeg jo.

Oooohhh.... det er litt ekkelt, men jeg synes jo også det er ganske så spennende. Når jeg er hos bestemor ser jeg etter bestefar i krokene *s*. HAN ville jeg ikke blitt redd for å se: han kjenner jeg jo.

Det blir sånn med mennesker du er vant til å ha rundt deg. Sånn som hos besteforeldrene dine. En ser stolen di satt i. Hører stemmen de sin inni seg, med mer. Tror ofte det kan være illusjoner. Musikk, og lukt kan fremmkalle minner.

Men denne skyggen virker ekte. Har skjekket om det kan være biler som kaster lys eller noe, men har ikke funnet ut av det. Det rare er jo at det er flere i huset som merker det.

Gjest Daisy

Det blir sånn med mennesker du er vant til å ha rundt deg. Sånn som hos besteforeldrene dine. En ser stolen di satt i. Hører stemmen de sin inni seg, med mer. Tror ofte det kan være illusjoner. Musikk, og lukt kan fremmkalle minner.

Men denne skyggen virker ekte. Har skjekket om det kan være biler som kaster lys eller noe, men har ikke funnet ut av det. Det rare er jo at det er flere i huset som merker det.

Ja, jeg det kan sikkert være illusjon hvis man ser etter det. Men jeg tror på at det kan være noe annet også. Har enda til gode å se bestefar da :o)

Huff, jeg skjønner veldig godt at de ønsker seg vekk fra huset!

En gammel mann døde for noen år siden i det som nå er soverommet mitt. Han var omgitt av familien, og det gikk fredelig og fint for seg, har jeg blitt fortalt. Føler absolutt ikke at det er noe som "henger i veggene" her. Det har jeg derimot følt andre steder jeg har bodd, uten at jeg har visst helt hvorfor.

Annonse

Ikke noen drap her. Men det har vært en som døde i huset.

En annen som har bodd her, og som er død, går forbi av og til.

Husker at jeg som barn tenkte på dette med gamle hus som noen hadde dødd i og som kanskje gikk igjen.

Men mitt barndomshjem var nybygd den gangen vi flyttet inn der på søttitallet, og mindre enn to tiår etterpå døde min alt for unge far der, fredfullt og omgitt av familien etter lengre tids sykdom.

Mine tanker om et hus hvor noen har dødd har blitt dramatisk endret....

Husker at jeg som barn tenkte på dette med gamle hus som noen hadde dødd i og som kanskje gikk igjen.

Men mitt barndomshjem var nybygd den gangen vi flyttet inn der på søttitallet, og mindre enn to tiår etterpå døde min alt for unge far der, fredfullt og omgitt av familien etter lengre tids sykdom.

Mine tanker om et hus hvor noen har dødd har blitt dramatisk endret....

-"Hus med sjel"-

Ikke så skummelt at folk har dødd fredfult i huset. Ville kanskje hatt ett annet forhold til til det, hvis det var noe veldig dramatisk!!

Vi har en katt begravet i hagen forresten, det glemte jeg. Men spooky? Nei...

*ler* Vi har to katter begravet i hagen vår hjemme, og den ene går faktisk igjen i huset, ser den rett som det er. Men det er faktisk koselig og ikke skremmende i det hele tatt, den er nok glad i oss fremdeles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...