Gå til innhold

hvordan overse plagsomme ting

Anbefalte innlegg

Gjest småirritert

Jeg vet dette bare er en bagatell, men vil gjerne slippe irrritere meg over små ting.

F.eks når noen slafser med mat i munnen eller gjør andre irriterende ting.

Hvordan kan jeg prøve over se det og slutte irrtere meg over det.

Hva gjør du når noen gjør irriterende ting?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138515-hvordan-overse-plagsomme-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skrev et lignende innlegg for noen dager siden. Er selv av dem som ikke har lett for å bite ting i meg - så råd som de fra deg Soria preller bare av. Jeg tenker "ja det skal jeg gjøre", men det varer ikke lenge før jeg er tilbake i gamle "synder".

Henger meg på ønsket om råd for å slippe å bry seg om irriterende hendelser og mennesker i hverdagen.

Gjest forever young

hvis det er en kjæreste. klarer jeg ikke kommentere. Det kommer, før eller siden. Så da spørs det på kjæresten da... Ellers pleier jeg å ta et oppgjør med meg selv: Er dette viktig, eller er det bare mine egne vaner - fordommer - regler osv osv. Ofte er det uviktig. Hvis personen ellers har gode egenskaper.

Gjest forever young

hvis det er en kjæreste. klarer jeg ikke kommentere. Det kommer, før eller siden. Så da spørs det på kjæresten da... Ellers pleier jeg å ta et oppgjør med meg selv: Er dette viktig, eller er det bare mine egne vaner - fordommer - regler osv osv. Ofte er det uviktig. Hvis personen ellers har gode egenskaper.

det skulle stått: hvis det er kjæresten, klarer jeg ikke LAVÆRE å si fra. Hvis det er viktig, da.

Ja, og ellers - så er det ganske lett å se gjennom fingrene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...