Gå til innhold

Billige og "ukjente" vaskepulver, f.eks...

Anbefalte innlegg

Gjest like bra, eller?

Bruker dere det?

Jeg gjorde det aldri før, men i en periode med skrapet konto i vinter gikk jeg på Europris og kjøpte vaskepulver til 10 kr. Det samme med skyllemiddel. Og klærne blir jo like rene?!?

Jeg innbilte meg liksom at Omo og Blenda var "best", jeg - men jeg tar vel feil, sikkert? Hva er deres erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138523-billige-og-ukjente-vaskepulver-feks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Uglemor

Jeg bruker vaskepulver fra Rimco (fås kjøpt på KIWI), det er testet av SIFO og kom ut som best i test mener jeg å ha hørt. I hvertfall koster det bare 29,- pr pakke og jeg har ikke merket noen forskjell på tøyet. Vasker rent og pent, og hvitt tøy er like hvitt!

Brukte OMO og Blenda før. Man betaler mye bare for merkenavnet, tror jeg.

Gjest Daisy

Har faktisk sett en rapport som hadde forsket på dette. Man velger Omo og Blenda ubevisst i butikken i god tro om at disse er best. Det er dessuten de som ligger lengst frem i bevisstheten siden det er disse merkene det reklameres for.

Men forskning viste faktisk at et billigmerke var bedre på resultat og drøyere i bruk. Husker ikke farten hva det billigmerket de forsket på het... var noe på R.

Gjest Daisy

Har faktisk sett en rapport som hadde forsket på dette. Man velger Omo og Blenda ubevisst i butikken i god tro om at disse er best. Det er dessuten de som ligger lengst frem i bevisstheten siden det er disse merkene det reklameres for.

Men forskning viste faktisk at et billigmerke var bedre på resultat og drøyere i bruk. Husker ikke farten hva det billigmerket de forsket på het... var noe på R.

RIMCO var det det het, ja. Så det i svaret til Uglemor :o)

Gjest Pricilla

Jeg bruker vaskepulver fra Rimco (fås kjøpt på KIWI), det er testet av SIFO og kom ut som best i test mener jeg å ha hørt. I hvertfall koster det bare 29,- pr pakke og jeg har ikke merket noen forskjell på tøyet. Vasker rent og pent, og hvitt tøy er like hvitt!

Brukte OMO og Blenda før. Man betaler mye bare for merkenavnet, tror jeg.

Det gjør jeg og.. Kjøpte kun omo før. Men det er rådyrt og bare tull å betale for merket når klærne blir like rene.

Kjøpte firstprice skyllemiddel - det lukter kjempefriskt av klærne og de blir myke. Et skyllemiddel jeg hadde fra et eller annet merke - sommerfrisk tror ejg det het.. Gul flaske, lukta så sterkt at jeg begynte å klø i nesa når ejg brukte klærna. Og jeg er ikke allergisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...