Gå til innhold

Nettbanken hang seg opp

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Tror nettbanken min er litt treg i kveld...

Midt i betalingen hang siden seg opp og jeg måtte lukke den. Er betalingen utført eller hva?

Gjest Daisy
Skrevet

Det tror jeg ikke.

Skjekk i morgen :o)

Ååååå, men jeg er jo så utålmodig. Den regningen skulle foressten vært betalt i februar også... hehe.

Skrevet

Ååååå, men jeg er jo så utålmodig. Den regningen skulle foressten vært betalt i februar også... hehe.

Det går nok greit, bare det ikke er tvlisens eller veiavgift med styggelige store gebyrer. Men veiavgiften forfaller ikke enda :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Det går nok greit, bare det ikke er tvlisens eller veiavgift med styggelige store gebyrer. Men veiavgiften forfaller ikke enda :o)

Neida, den er til Netcom. De er vant med at jeg betaler noen dager over :P

Veiavgift slipper jeg heldigvis. Akkurat nå i disse tider er det greit å ikke ha bil.

Skrevet

Veiavgift slipper jeg heldigvis. Akkurat nå i disse tider er det greit å ikke ha bil.

Netcom gir beskjed på melding før de stenger telefonen.

Gjest Daisy
Skrevet

Netcom gir beskjed på melding før de stenger telefonen.

Ja, jeg vet. Men tenkte jeg skulle slippe purregebyr denne gangen.

Fikk melding av netcom en søndags morgen etter en meget sen lørdags natt. Ikke noen hyggelig melding å våkne til. *lol*

Skrevet

Ja, jeg vet. Men tenkte jeg skulle slippe purregebyr denne gangen.

Fikk melding av netcom en søndags morgen etter en meget sen lørdags natt. Ikke noen hyggelig melding å våkne til. *lol*

Jeg fikk den meldinga 5 over 6 om morgenen. Det må da gå automatisk?

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg fikk den meldinga 5 over 6 om morgenen. Det må da gå automatisk?

Sikkert. Neppe noen som begynner på jobb så tidlig der borte (eller på søndager).

Gjest sånn er det
Skrevet

Tor du det er en dame som sitter hos Netcom og sender ut regninger og registrerer betalinger? "Huff, hun der Daisy er virkelig sen å betale!". Det går automatisk, så klart. Og det er ett fett om du betaler en regning kl. 00.00 eller neste morgen - de blir ikke trukket fra kontoen din før neste morgen/formiddag likevel.

Skrevet

Når dette skjer så kan det faktisk være fordi nettbanken trekker deg for regningen sp mange ganger at kontoen står i minus!

Nei, jeg bare tulla! ;-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Det skjedde meg i går og når ejg skulle overføre penger fra kap til brukskonto... Sjekket etter 10 min (kom ikke inn før siden den ble lukket på feil måte) og det var ikke blitt overført...

Sparebank 1 du og?

Gjest Daisy
Skrevet

Tor du det er en dame som sitter hos Netcom og sender ut regninger og registrerer betalinger? "Huff, hun der Daisy er virkelig sen å betale!". Det går automatisk, så klart. Og det er ett fett om du betaler en regning kl. 00.00 eller neste morgen - de blir ikke trukket fra kontoen din før neste morgen/formiddag likevel.

Skjønner jo det da :P

Men det er jo likevel noen som registrerer at jeg er sen med betalingen. Men jeg skjønner jo selvsagt at de ikke ser dette klokken 00.00 på lørdag natt og sånn.

*s*

Gjest Daisy
Skrevet

Det skjedde meg i går og når ejg skulle overføre penger fra kap til brukskonto... Sjekket etter 10 min (kom ikke inn før siden den ble lukket på feil måte) og det var ikke blitt overført...

Sparebank 1 du og?

Nei, gjensidige nor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...