Gå til innhold

Nettbanken hang seg opp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daisy

Det går nok greit, bare det ikke er tvlisens eller veiavgift med styggelige store gebyrer. Men veiavgiften forfaller ikke enda :o)

Neida, den er til Netcom. De er vant med at jeg betaler noen dager over :P

Veiavgift slipper jeg heldigvis. Akkurat nå i disse tider er det greit å ikke ha bil.

Annonse

Gjest sånn er det

Neida, den er til Netcom. De er vant med at jeg betaler noen dager over :P

Veiavgift slipper jeg heldigvis. Akkurat nå i disse tider er det greit å ikke ha bil.

Tor du det er en dame som sitter hos Netcom og sender ut regninger og registrerer betalinger? "Huff, hun der Daisy er virkelig sen å betale!". Det går automatisk, så klart. Og det er ett fett om du betaler en regning kl. 00.00 eller neste morgen - de blir ikke trukket fra kontoen din før neste morgen/formiddag likevel.

Gjest Daisy

Tor du det er en dame som sitter hos Netcom og sender ut regninger og registrerer betalinger? "Huff, hun der Daisy er virkelig sen å betale!". Det går automatisk, så klart. Og det er ett fett om du betaler en regning kl. 00.00 eller neste morgen - de blir ikke trukket fra kontoen din før neste morgen/formiddag likevel.

Skjønner jo det da :P

Men det er jo likevel noen som registrerer at jeg er sen med betalingen. Men jeg skjønner jo selvsagt at de ikke ser dette klokken 00.00 på lørdag natt og sånn.

*s*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...