Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en mail fra en fyr som påstår han har møtt meg på puben? Hvordan i all verden har han fått tak i mailadressen min? Jeg har ikke gitt den bort, sier aldri etternavnet mitt og gir aldri bort telefonnr.

Ikke husker jeg fyren heller.

Skrevet

Du har ikke ei venninne som tuller med deg da??

Gjest etterforsker snusen
Skrevet

Han har snust opp etternavnet ditt, gjort etpar-tre søk på nett og vips. Spør vennene dine.

Signerte han med fullt navn? Han må jo skjønne at en anonym henvendelse om at dere har møttes eller at han har sett deg, *kan* virke skremmende.

Mannen kan være kjekk, hyggelig og den rette - eller han kan være gal. Ikke svar på mailen, men vær heller åpen for eventuell kontakt på puben.

Skrevet

Du har ikke ei venninne som tuller med deg da??

De vet ikke mailadressen min engang for de har ikke data

Skrevet

Hehe... Lykke til:0)

Jo takk, men jeg vet ikke om jeg skal svare.

Skrevet

Han har snust opp etternavnet ditt, gjort etpar-tre søk på nett og vips. Spør vennene dine.

Signerte han med fullt navn? Han må jo skjønne at en anonym henvendelse om at dere har møttes eller at han har sett deg, *kan* virke skremmende.

Mannen kan være kjekk, hyggelig og den rette - eller han kan være gal. Ikke svar på mailen, men vær heller åpen for eventuell kontakt på puben.

Han signerte med fullt navn. Og jeg sier aldri etternavnet mitt. Telefonen min står heller ikke på mitt navn.

Jeg fatter ikke hvordan han har fått tak i mailadressen.

Jeg svare ikke tror jeg.

Skrevet

Så mye spennende du opplever. Mail fra ukjent beundrer og erotiske tilnærmelser på dass. Blir helt misunnelig, jeg.

Hvis maileren oppgir fullt navn ville jeg ha snoket litt for å finne ut hvem han er, var jeg deg. Men så er jeg da også verdens mest nysgjerrige.

Skrevet

Så mye spennende du opplever. Mail fra ukjent beundrer og erotiske tilnærmelser på dass. Blir helt misunnelig, jeg.

Hvis maileren oppgir fullt navn ville jeg ha snoket litt for å finne ut hvem han er, var jeg deg. Men så er jeg da også verdens mest nysgjerrige.

Jeg kan i hvert fall sjekke ut litt om han på gule sider :o)

Skrevet

Jeg kan i hvert fall sjekke ut litt om han på gule sider :o)

Og skattelistene, he he. Kanskje han har penger, men mangler kjerring.

Skrevet

Sikker på at det ikke er ildg som erter deg?

Skrevet

Jepp, fanteri kan jeg. Hun hadde meg sikkert i tankene - tror du ikke:-/

Skrevet

Har en liten anelse om det :o)

Det er med et vedlegg men jeg har ikke åpnet det. Jeg har så dårlig viruskontroll på maskinen :o)

Skrevet

Har en liten anelse om det :o)

Det er med et vedlegg men jeg har ikke åpnet det. Jeg har så dårlig viruskontroll på maskinen :o)

Hvis du er sikker på at det kommer fra meg kan du åpne det. Hvis du kjenner meg rett finner jeg ikke på noe ondsinnet;)

Skrevet

Jepp, fanteri kan jeg. Hun hadde meg sikkert i tankene - tror du ikke:-/

hehe - ikke så rart at jeg mistenker deg, særlig når jeg åpnet vedlegget og så bildet *LOL*

Skrevet

hehe - ikke så rart at jeg mistenker deg, særlig når jeg åpnet vedlegget og så bildet *LOL*

Var det meg?:-)

Skrevet

Hvis du er sikker på at det kommer fra meg kan du åpne det. Hvis du kjenner meg rett finner jeg ikke på noe ondsinnet;)

Jeg har sett på vedlegget ja, og det tyder på at det kan være deg, din luring.

Jeg bare er så redd for å åpne vedlegg for tiden, masse viruser ute og går :o)

Skrevet

Jeg har sett på vedlegget ja, og det tyder på at det kan være deg, din luring.

Jeg bare er så redd for å åpne vedlegg for tiden, masse viruser ute og går :o)

Bilde av meg? Har noe vært på hj.sia mi og tatt kopier?

Skrevet

Bilde av meg? Har noe vært på hj.sia mi og tatt kopier?

Hehe, lekkert bilde ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...