Gjest ildg Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Hehe, lekkert bilde ;o) Er det av meg? Få se! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 Er det av meg? Få se! Jeg har sendt den til deg ) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Jeg har sendt den til deg ) Hvorfor menger du deg med slike?:-/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 Hvorfor menger du deg med slike?:-/ Jeg begynte jo å skjønne tegninga da jeg åpnet vedlegget og så bilde ) Kan ikke huske og ha møtt han på puben nei, det tror jeg jeg hadde husket selv etter mange tequila. 0 Siter
soleil Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Jeg begynte jo å skjønne tegninga da jeg åpnet vedlegget og så bilde ) Kan ikke huske og ha møtt han på puben nei, det tror jeg jeg hadde husket selv etter mange tequila. Duh.. send bildet til meg og da! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 Duh.. send bildet til meg og da! OK, du ler deg ihjel 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 Duh.. send bildet til meg og da! Send meg en mail på den vanlige mailen da, ikke hotmailen så kan jeg videresende den. Du vet, mailen min er bare tull. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Duh.. send bildet til meg og da! Du vet jo at jeg har et godt øye til Dorthe - og da skjønner du at jeg ikke kan ha sendt henne det dær:-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.