Gå til innhold

Noen som har fått innvilget i 2004 etter gamle regler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette er mitt nick

Jeg fikk innvilget varig uførepensjon nå i begynnelsen av februar, MEN jeg søkte i september i fjor. Vet ikke om jeg har blitt behandlet etter gamle regler pga det, eller om de har vurdert tilstanden som varig. Diagnosene mine er bipolar lidelse (manisk depressiv), og ustabil pers.forst. Har vært ca 9 mnd på attføring og 3 1/2 år på rehabilitering. Jeg er 27 år.

Gjest pengo

Jeg fikk innvilget varig uførepensjon nå i begynnelsen av februar, MEN jeg søkte i september i fjor. Vet ikke om jeg har blitt behandlet etter gamle regler pga det, eller om de har vurdert tilstanden som varig. Diagnosene mine er bipolar lidelse (manisk depressiv), og ustabil pers.forst. Har vært ca 9 mnd på attføring og 3 1/2 år på rehabilitering. Jeg er 27 år.

Vil bare si tusen takk for svar. Håper det går bra med deg videre.

Klem

nick er mitt nick

Bare et spørsmål, fikk du ung ufør eller vanlig ufør da?og hvor lenge ble du innvilget for, 1 eller 3 år?Om du fikk for 3 år må du inn til ny samtale om tre år, eller?

Gjest uten signatur

Bare et spørsmål, fikk du ung ufør eller vanlig ufør da?og hvor lenge ble du innvilget for, 1 eller 3 år?Om du fikk for 3 år må du inn til ny samtale om tre år, eller?

Når en får midlertidig uføretrygd, har jeg fått forklart (siden jeg kommer til å få dette) at jeg først skal inn til en samtale ganske raskt (tror det var 3 mndr) så med litt lengre mellomrom under hele perioden.

Det er for lettere å fange opp bedring hos pasienten og da eventuell mulighet og vilje til å komme tilbake i jobb.

dette er mitt nick

Hei!

Jeg fikk ung ufør og varig uførepensjon uten noen tidsbegrensining. Skal ikke inn til noen samtale eller noe sånt..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...