Gå til innhold

Spill! Greier du å finne daten til Big Bad Al?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bad Allison

Nå har jeg lyserøret, mangoen, boka, edikken, pastillene og armbåndet. Hva skjer så? Får beskjed om at jeg må forberede vulkanen før jeg kan gi boken til den feite mannen. Hva betyr det? Hjelp meg...

Har bare boka og armgreiene. Fatter ikke dette?!

Gjest raisin

DU må bla hente edikken i skapet på toalettet. Nøkkelen henger på "fruit batten";-) som er bak bartenderen... den får du tak i ved å snakke med bartenderen. Etter det går du inn i Tikki rommet... osv osv.

Annonse

Gjest epletre

DU må bla hente edikken i skapet på toalettet. Nøkkelen henger på "fruit batten";-) som er bak bartenderen... den får du tak i ved å snakke med bartenderen. Etter det går du inn i Tikki rommet... osv osv.

Hvordan kommer jeg meg inn i klubben da? Jeg har armbandet, men det vil ikke paa.. Noe triks her?

Gjest raisin

Annonse

Gjest raisin

Nå må ikke du forsvinne nå når du har fått oss til å teste dette ;)

Kommer meg ikke inn i gothrommet fra tiki. Har alt det som alle andre snakker om, men finner ikke ut noe mer. Noen gode tips?

Har ikke forsvunnet...

Jeg har dessverre heller ikke kommet meg inn i goth rommet, og lurer fryktelig på hva jeg skal med vaskepulveret, edikken og mangoen.

Må bestikke han feite fyren med filmen, men først må man lage noe... vet du hva det er?

Gjest raisin

Nå må ikke du forsvinne nå når du har fått oss til å teste dette ;)

Kommer meg ikke inn i gothrommet fra tiki. Har alt det som alle andre snakker om, men finner ikke ut noe mer. Noen gode tips?

Du må legge eddikflasken i toalettet, deretter vaskepulveret.. så går du tilbake til han fyren du skal gi dvd´n til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...