Gjest fargeklatten Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Jeg har hele mitt liv assosiert enkelte tall med bestemte farger. (1=hvit, 2=blå, 3=rød, 4=grønn osv.) Når jeg forteller det til andre ser de på meg som om jeg hører stemmer eller noe. Er det egentlig så uvanlig, og hva kommer det av? 0 Siter
Villanda Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Aner ikke hva det kommer av, men jeg har i alle fall både form og farge på ukedagene :-) Trur ikke at det er så helt uvanlig. 0 Siter
Gjest jøss det har jeg også Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Aner ikke hva det kommer av, men jeg har i alle fall både form og farge på ukedagene :-) Trur ikke at det er så helt uvanlig. me too... 0 Siter
Gjest brbub Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Det heter synestesi og er ikke helt uvanlig.Har det slik selv med bokstaver, tall og dager,datoer etc. Vet om flere som har det på samme måte bl. a. Maria Mena. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.