Dorthe Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Litt spent på hvem assistenten er... *S* BPA - brukerstyrt personlig assistent 0 Siter
vin Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Støvsuger hver dag , vasker det annen hver dag og tørker støv et par ganger i uka. Vinduer og andre ting tar jeg etter behov. Men vi har 4 barn.... 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 BPA - brukerstyrt personlig assistent Åja, trodde det var et festlig navn på mann eller barn jeg! *S* 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Åja, trodde det var et festlig navn på mann eller barn jeg! *S* Nei, det var ikke mer spennende enn akkurat en assistent. I dag er huset strøkent igjen uten at jeg har løftet en finger. Så deilig, jeg nyter å ha det ryddig rundt meg. Og det varer akkurat til ungene kommer hjem tenker jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Nei, det var ikke mer spennende enn akkurat en assistent. I dag er huset strøkent igjen uten at jeg har løftet en finger. Så deilig, jeg nyter å ha det ryddig rundt meg. Og det varer akkurat til ungene kommer hjem tenker jeg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.