Gå til innhold

Gruer oss til våren

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg vært plaget med måker, joda, det er mange ekle måker langs Akerselva.

Men duene plaget oss mer, hele bakgården fløt av dritt. Så ble det kjøpt inn noe ala silikon som vi sprøytet på vinduskarmer og lignende steder som holdt duene borte.

Fortsetter under...

Men kan man skyte måker i et boligfelt da?

Det kan du nok ikke.

Men kanskje dere kan skyte måker et annet sted, og så henge dem i boligområdet - helst på en slik måte at de ikke synes så godt for barna?

Men jeg vet ikke om det vil ha samme effekten.

Hvis det er en skikkelig plage, så kan dere kanskje klage til viltnemda i kommunen og høre om de kan bidra (eller andre kommunale instanser)?

Gjest what the...

Det kan du nok ikke.

Men kanskje dere kan skyte måker et annet sted, og så henge dem i boligområdet - helst på en slik måte at de ikke synes så godt for barna?

Men jeg vet ikke om det vil ha samme effekten.

Hvis det er en skikkelig plage, så kan dere kanskje klage til viltnemda i kommunen og høre om de kan bidra (eller andre kommunale instanser)?

Skal prøve det.

Takk for hjelpa:o)

Kizza1365380506

Hadde sikkert sett veldig komisk ut tror jeg.Hele boligfeltet med vindmøller på taket *fnis*.

Men takk for tipset:o)

De er ikke så begeistret for ting som beveger seg kan du si. Kanskje noe fargerike bånd som flagrer i vinden er ett bedre forslag. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...