Prozak Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Nei. Har heller ikke planer om det. "......................" 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jeg hadde heller ingen halvsøsken hist og pist, bare helsøsken.Mine barn er det samme, bare helsøsken, heldigvis. Og det er bevisst valg da, ikke overlatt til tilfeldighetene nei :-) Jeg tror det er best for ungene å ha ordnede forhold.Bare se på statistikken, hvem flipper ut? Ikke mine i hvert fall. Enda de er oppvokst uten far og med et halvsøsken. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Ja, jeg er gift og har 1 barn - foreløpig. Skal ha minst ett til etter hvert, men det haster ikke. Hvorfor vi har barn? Fordi vi en dag fikk lyst på det og følte oss klare for både gleden, ansvaret og jobben det medfører. 0 Siter
Babette Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 *host*hva har skjedd med innvollene dine? Jeg var så uheldig å snuble over en motorsag som var i gang. Splash! Eggstokkene spratt ut og ble øybelikkelig spist opp av en hekkende orrfugl. 0 Siter
asterix Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Gift og har 7 barn. Fordi vi har lyst til å leve med barn og føler vi har mye å gi. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Nei, det har vi ikke. Hvorfor? Vi har vært sammen i fem år, men er bare 21 og 23 år. Hadde det skjedd ville vi blitt glade og beholdt det. Men det er ikke noe vi vil prøve på når vi er så unge. JEG er klar (han også), men omgivelsene er det ikke (les: økonomi, utdannelse, vennekrets uten barn osv) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Er på vei med vårt første. Hvorfor? Det var liksom naturlig som neste "etappe" i forholdet. Vi har vært sammen i 6,5 år, ferdig med utdannelse og i jobb.. Så her lå alt til rette for å gå videre, på en måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.