Gå til innhold

Farris og lign. smaker vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men så er jeg mye morsommere enn deg også da! :) i sær i dag!

MUHAHAHAHA!!

Ja det har du helt rett i! :-) Jeg har humret mye over deg i dag!

Hvilket er litt skummelt, for jeg får den reneste fredagsstemningen og da kan det rett & slett hende at jeg tror det er lørdag i morgen og holder meg hjemme! :-)

Skrevet

Drikker verken farris eller cola. Foretrekker rent vann.

Gjest vannmølle
Skrevet

Enig i at Farris er kjipt. Vann derimot, drikker jeg mase av.

Drikker bare vann her og.Det er sunnest og renser kroppen.

Pappa Bjørn
Skrevet

Elsker FArris, men det beste er å blande 50-50 med eplemost. Også det desidert beste i hele verden når man har omgangssyke.

Gjest bittestor
Skrevet

Farris er uten den skadelige syren og ufarlig for tennene. Gjelder også de som inneholder noen dråper sitron el.l. som smakstilsetning.

Ha...drakk nettopp opp den siste Farrisskvetten jeg hadde i kjøleskapet! Det er kjempegodt og en av de sunneste drikkene. Vann og Farris ruler! Ja, og Tab X-tra!

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Det syntes jeg også for noen år siden, av en eller annen grunn harjeg begynt å like det nå.

Gjest blame
Skrevet

Farris smaker svenske hodepinetabletter.. (sånne brusetabletter).

USJ!

Skrevet

Egentlig enig, men det er ikke så ille sammen med mat.

Skrevet

Tja, noen ganger er man rett og slett ute etter en svær RAP! :)

Ja, f. eks. hvis man - Gud forby - skulle slumpe til å være fyllesjuk. Da er det godt å få rapt skikkelig fyndig og dypt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...