Gjest Fuga Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 ...hvor mange av dem førte til barn? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Det siste er lett å svare på, nemlig 1, men det første, nei se DET har jeg ingen statistikk over! :-)) 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Det siste er lett å svare på, nemlig 1, men det første, nei se DET har jeg ingen statistikk over! :-)) Jøss så uansvarlig et liv du har levd da! SJØGE! ,.) 0 Siter
Gjest mange mange Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Med prevensjon har jeg hatt mange samleier,ingen førte til barn. Uten prevensjon har jeg bare hatt samleier i halvannen måned før prøvingen førte til barn (kanskje ikke mer enn 10-12 samleier?), og deretter endel samleier i resten av svangersapet som selvsagt ikke førte til flere barn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 *LOL* Det tror jeg ikke jeg har tall på. Men kun fire av dem har ført til barn og det er de eneste gangene jeg har hatt mulighet til å bli gravid. Klaff på første forsøk alle gangene. Den første endte gærnt da i tredje mnd. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 3 samleier, 5 barn. Og det er jo mulig også - fikk du tvillinger eller trillinger eller firlinger -eller var det 5? 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jeg er jomfru og har ett barn. Hohoho! Det blir oftes veldig vakre barn det! se her: http://www.talbiz.com/splishsplash/images/3a.jpg Du er ikke samboer med en snekker vel? 0 Siter
Gjest hulligummi Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Og det er jo mulig også - fikk du tvillinger eller trillinger eller firlinger -eller var det 5? 1+2+2 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Det blir oftes veldig vakre barn det! se her: http://www.talbiz.com/splishsplash/images/3a.jpg Du er ikke samboer med en snekker vel? Jøss, - der var jo barnet mitt, jo! Nja, snekker og snekker.. Nevenyttig er han i alle fall 0 Siter
Gjest hulligummi Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 *knegg* Vet du hvorfor det trengs flere millioner sædceller for å befrukte ett eneste egg? Det er fordi sædcellene er mannlig og nekter å spørre om veien........ 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Vet du hvorfor det trengs flere millioner sædceller for å befrukte ett eneste egg? Det er fordi sædcellene er mannlig og nekter å spørre om veien........ *lol* så sant! Mannen til en venninne av meg - da de var på biltur i Amerika - måtte bite i det sure eple og spørre om veien,- så han stod med kartet på panseret av bilen og stoppet en som kom forbi og spurte: "Are you famous around here?" HEHEHEHEHE! 0 Siter
Gjest hulligummi Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 *lol* så sant! Mannen til en venninne av meg - da de var på biltur i Amerika - måtte bite i det sure eple og spørre om veien,- så han stod med kartet på panseret av bilen og stoppet en som kom forbi og spurte: "Are you famous around here?" HEHEHEHEHE! *LOL* 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 *lol* så sant! Mannen til en venninne av meg - da de var på biltur i Amerika - måtte bite i det sure eple og spørre om veien,- så han stod med kartet på panseret av bilen og stoppet en som kom forbi og spurte: "Are you famous around here?" HEHEHEHEHE! Lol! Hææærlig. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jøss så uansvarlig et liv du har levd da! SJØGE! ,.) Ja huff&huff! Jeg har faktisk vært "ikke-jomfru" en større del av livet enn jeg har vært jomfru også! Men når jeg tenker meg om s er ikke det nødvendigvis et bevis på hvor løsaktig man er... bare at man begynner å dra på åra.... ja ja...samma kan det være! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 *lol* så sant! Mannen til en venninne av meg - da de var på biltur i Amerika - måtte bite i det sure eple og spørre om veien,- så han stod med kartet på panseret av bilen og stoppet en som kom forbi og spurte: "Are you famous around here?" HEHEHEHEHE! LOL! 0 Siter
Gjest oldis Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Totalt antall ?? Hmmm... skal vi se *frem med kalkulatoren* - tenker ca. 4.500. 3 har ført til barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.