tiliti Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Hvor får man tak i en ordentlig svart, kraftig, rund pizza-form/pizza-panne? Bestiller gjerne fra langtvekkistan. 0 Siter
Tornerose Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Mener å ha sett det på Til Bords i Byporten og på en butikk påCC Vest som jeg ikke husker hva heter lenger men den ligger i første etasje i den nye delen. Så håper jeg du bor i Oslo da. :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Skrevet 4. mars 2004 Mener å ha sett det på Til Bords i Byporten og på en butikk påCC Vest som jeg ikke husker hva heter lenger men den ligger i første etasje i den nye delen. Så håper jeg du bor i Oslo da. :-) Ikke så alt for langt unna, er innom i ny og ne 0 Siter
Gjest Glassmagasinet Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Runde pizzadormer har jeg slitt lenge for å få tak i. Før jul hadde de noen fine på tilbud på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.