cecily Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jo, môvenpick er god, den. Men Snickers er bedre..;-) nehei. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Den man får kjøpt på McDonalds i beger med varm karamellsaus, nam! Enig, det er den eneste isen jeg spiser. Og yogurtisen på 7-11. Tyder det på dårlig smak montro ) 0 Siter
Gjest Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Enig, det er den eneste isen jeg spiser. Og yogurtisen på 7-11. Tyder det på dårlig smak montro ) Nei, isen på McDonalds er jo KJEMPEgod! Og jeg som egentlig ikke er så fryktelig glad i is...! 0 Siter
fresja Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Den man får kjøpt på McDonalds i beger med varm karamellsaus, nam! Den skulle jeg gjerne ha smakt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Nei, isen på McDonalds er jo KJEMPEgod! Og jeg som egentlig ikke er så fryktelig glad i is...! Jeg er heller ikke noe glad i is. Kanskje det er grunnen ;o) 0 Siter
Gjest Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jeg er heller ikke noe glad i is. Kanskje det er grunnen ;o) Kanskje det?? Men jeg synes selve isen på McDonalds har så deilig og myk konsistens, og ikke minst smak. Når man da får den varme karamellsausen oppå, MÅ man bare like den 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Er ikke så glad i fløteis jeg faktisk. Liker best sorbet. Sitron, jorbær og mango tror jeg det var. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Den man får kjøpt på McDonalds i beger med varm karamellsaus, nam! Jo, den liker jeg. Den er god. Men det må være med ekstra karamellsaus. Under OG oppå. Må ikke finne på å kjøpe den med sjokolade... 0 Siter
Gjest -også mamma Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Liker hjemmelaget is. Ender opp med variantene: Rom/ rosin, Baileys eller non-stop. Hvis vanlig kjøpe-vaniljeis, så blir det med hjemmelaget sjokoladesaus på toppen. is er bare sååååå godt da. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 beste is er mövenpick og en eller annen dansk en, husker ikke navnet, to navn, siste begynner på d, tror jeg. ingen over og ingen ved siden av disse to merkene. Hagen Daas - men er den dansk da? 0 Siter
cecily Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Hagen Daas - men er den dansk da? den ja, med litte granne tødler her og der. tror den er dansk, skal ikke banne på det da. 0 Siter
Tornerose Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Haagen Dasz (cookies and cream er best) eller Mövenpick (maple walnuts). Og selvsagt mine egne hjemmelagede, enten lakris-is eller daim-is. 0 Siter
cecily Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Haagen Dasz (cookies and cream er best) eller Mövenpick (maple walnuts). Og selvsagt mine egne hjemmelagede, enten lakris-is eller daim-is. lakrisis? blæh!!!! unnskyld meg, men det hørtes nesten like vondt ut som tomatis smaker. 0 Siter
Tornerose Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 lakrisis? blæh!!!! unnskyld meg, men det hørtes nesten like vondt ut som tomatis smaker. Hehe, det er faktisk utrolig godt, tro det eller ei! 0 Siter
cecily Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Hehe, det er faktisk utrolig godt, tro det eller ei! om du lover det så, skal jeg heller tro deg. for du har tydeligvis en god gane, elsker også cookies & cream fra Haagen Dasz. vet du forresten om den er dansk? uttalte meg om at den var det under her et sted. ble litt usikker ved nærmere ettertanke. 0 Siter
cecily Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Hehe, det er faktisk utrolig godt, tro det eller ei! om du lover det så, skal jeg heller tro deg. for du har tydeligvis en god gane, elsker også cookies & cream fra Haagen Dasz. vet du forresten om den er dansk? uttalte meg om at den var det under her et sted. ble litt usikker ved nærmere ettertanke. 0 Siter
Tornerose Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 om du lover det så, skal jeg heller tro deg. for du har tydeligvis en god gane, elsker også cookies & cream fra Haagen Dasz. vet du forresten om den er dansk? uttalte meg om at den var det under her et sted. ble litt usikker ved nærmere ettertanke. Haagen Dasz er belgisk. Her har du forresten oppskriften på lakris-isen, hvis du tør å prøve. :-) Veldig enkelt, og veldig godt. 6 dl kremfløte 60 g søt lakris 125 g melis Ha halvparten av fløten i en kjele. Hakk lakrisen i tynne strimler og ha i gryten. Kok forsiktig opp og la småkoke i 3-4 minutter, under omrøring, til lakrisen smelter. Ta kjelen av platen og avkjøl, rør av og til. Pisk resten av fløten sammen med melis. Sil lakrisfløten oppi bollen med pisket krem og vend sammen. Frys til is. 0 Siter
cecily Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Haagen Dasz er belgisk. Her har du forresten oppskriften på lakris-isen, hvis du tør å prøve. :-) Veldig enkelt, og veldig godt. 6 dl kremfløte 60 g søt lakris 125 g melis Ha halvparten av fløten i en kjele. Hakk lakrisen i tynne strimler og ha i gryten. Kok forsiktig opp og la småkoke i 3-4 minutter, under omrøring, til lakrisen smelter. Ta kjelen av platen og avkjøl, rør av og til. Pisk resten av fløten sammen med melis. Sil lakrisfløten oppi bollen med pisket krem og vend sammen. Frys til is. tøft. skal vurdere om jeg er modig nok. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Vanilje med sjokobiter eller sjokolade med sjokobiter. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.