Rubia Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Pc'n min er helt håpløs, det er nesten ikke råd å bruke den lenger. Det jeg har gått og ruget på lenge og gruet meg til skal nå skje...jeg må rense pc helt og legge inn Win98 samt andre programmer på nytt. I den forbindelsen tar jeg veldig takknemmelig imot alle råd for at dette skal gå så smertefritt som mulig. Kan noen fortelle hvordan jeg skal gå frem, da jeg aldri har gjort dette før. Vil har Win98 og office cd tilgjengelig. Har programvare for skriver, brenner etc. liggende, wallet til banken min, antivirus og brannmur er med i abb.mitt som jeg har innst.cd på... Har jeg glemt noe ? Har masse mailer jeg simpelthen må ta vare på - advokatgreier - skal jeg lagre hele outlook og OE på cd eller bare mailene ? Slet veldig med å få lagt inn isdn kortet mitt forrige gang...kan jeg nå lagre på cd noe som hjelper det til å gå lettere nå ? Tenkte jeg skulle brenne det jeg må ta vare på på cd og slette det meste av annet. Gi meg noen råd og tips da dere? Operasjonen var tenkt gjort i morgen kveld for å ha hele helgen, og jeg er helt nødt å ha maskinen i orden til uka. På forhånd tusen takk for all hjelp. Hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138800-hjelp-megskal-splatte-pcn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.