Gå til innhold

354 Gram

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506
Skrevet

Holdt lenge med 200 for meg. Stilig at jeg har kommet ned i normalt inntak med mat. Var på Jensens Beef... ett eller annet i Oslo på lørdag. Ummm, for en god mat de har der.

:o)

Mvh

Pappa Bjørn
Skrevet

Holdt lenge med 200 for meg. Stilig at jeg har kommet ned i normalt inntak med mat. Var på Jensens Beef... ett eller annet i Oslo på lørdag. Ummm, for en god mat de har der.

Mvh

De siste dagene har det vært et måltid om dagen. Har vært så sinnsykt mye på en gang, så spising har det blitt dårlig med, men når jeg først får tid til mat går det unna. Mitt ene måltid i går besto av 2 stk. 255 grams burgere.*Mygoodness*

Kizza1365380506
Skrevet

De siste dagene har det vært et måltid om dagen. Har vært så sinnsykt mye på en gang, så spising har det blitt dårlig med, men når jeg først får tid til mat går det unna. Mitt ene måltid i går besto av 2 stk. 255 grams burgere.*Mygoodness*

Sitter her og venter på en pizza fra Dolly Dimple. Søren så sulten jeg er nå da gitt. Vinen har gått meg til hodet, munnen løper i vann, håper de har tatt biff på pizzan...

Kizza1365380506
Skrevet

Pizza arrive. Logging off. Endelig :o)

Gjest Daisy
Skrevet

*Sukk*

Spiste 106 gram nudler til middag, jeg.

Skal på Big Horn (eller noe) til lørdag, da.

Gleder meg!

(Men tror jeg skal holde meg til 150 gram og dessert)

Skrevet

oi, åssen klarte du å få ned hele den? Blir mett bare ved tanken jeg da.. ;)

Skrevet

Mvh

Er det samme Jensens biffhus som finnes i Danmark? Isåfall ha de noen sinnsykt gode sauser.

Kizza1365380506
Skrevet

Er det samme Jensens biffhus som finnes i Danmark? Isåfall ha de noen sinnsykt gode sauser.

Fikk bernaise saus så det var ikke særlig spennende. Men du så god mat de hadde. Liker nå godt Big Horn og jeg da. De ligger jo nesten rett ved siden av hverandre på Aker brygge. Men vi kunne ikke velge poteter, fikk pommes stipes til alt. Det var dumt da jeg er veldig glad i bakepoteter.

Mvh

Gjest Pricilla
Skrevet

Fikk bernaise saus så det var ikke særlig spennende. Men du så god mat de hadde. Liker nå godt Big Horn og jeg da. De ligger jo nesten rett ved siden av hverandre på Aker brygge. Men vi kunne ikke velge poteter, fikk pommes stipes til alt. Det var dumt da jeg er veldig glad i bakepoteter.

Mvh

Hæ? Kunne dere ikke velge på Jensens??

Vi spiser der av g til og da tar vi alltid pepperbiff, får en nyelig saus, mais, brokkoli, ananasskive på biffen med pepperblanding under. Og bakt potete og en liten skål med en "rose" hvitløkssmør,... Mmmmmmmmmm........ Nå fikk ejg vann i munnen! ; )

Kizza1365380506
Skrevet

Hæ? Kunne dere ikke velge på Jensens??

Vi spiser der av g til og da tar vi alltid pepperbiff, får en nyelig saus, mais, brokkoli, ananasskive på biffen med pepperblanding under. Og bakt potete og en liten skål med en "rose" hvitløkssmør,... Mmmmmmmmmm........ Nå fikk ejg vann i munnen! ; )

Lover å prøve den neste gang. Vi fikk bord til slutt, men det trakk noe jæ.... der. Men det var verdt det.

Mvh

Gjest Pricilla
Skrevet

Mvh

Det er lurest å bestille der, så du ikke får drittbord.. Så slipper du å vente, men rart dere ikke fikk bakt potet da... Tomme for det kanskej..

Men det er verdt et forsøk til.

Kizza1365380506
Skrevet

Det er lurest å bestille der, så du ikke får drittbord.. Så slipper du å vente, men rart dere ikke fikk bakt potet da... Tomme for det kanskej..

Men det er verdt et forsøk til.

Merci. Vi tok det på sparket. Besøkte jentungen og så var vi og handlet. Hun loppet meg som vanling. Så gikk vi og spiste. Skal bestille bord neste gang. Gleder meg allerede. Fikk jo kort med oss da så det går greit. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...