Gå til innhold

Er det noen som hvet hvor en kan komme i kontakt med ei synsk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daisy

Vet ikke om noen bortsett fra disse telefonlinjene til 25 kroner minuttet. Tror ikke jeg ville stolt så altfor mye på alle de.

Så en artikkel i Hjemmet om en slik dame, og der sto faktisk telefonnr. hennes. Dette var vel på begynnelsen av 90-tallet, så jeg husker desverre hverken navn eller nr. lenger. Men du kan jo kanskje ta kontakt med Hjemmet? Det var enten de eller Norsk Ukeblad. (fant hos tanten min)

Gjest Bare useriøse

Det er bare useriøse mennesker som kaller seg synske, uten unntak.De bommer på halvparten(minst!) av det de sier og uskyldige blir uthengt.Derfor stol ALDRI på opplysninger en synsk person gir deg, det ville være det samme som å tro på julenissen.

Men det kan være kjekt å teste det ut om du har mistet noe da, sånne småting kan de ha flaks å treffe på : )

Å da er det litt artig!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...