Gjest royalist Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Trodde at dette var blitt sagt tidligere jeg?? Eller er jeg sanndrømt? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=217562 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Var det ikke prins Charles som var homofil da? De to kan jo slå seg sammen... hvis Henrik foretrekker kongelige, mener jeg. 0 Siter
Gjest royalist Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Var det ikke prins Charles som var homofil da? De to kan jo slå seg sammen... hvis Henrik foretrekker kongelige, mener jeg. Joda. men det var snakk om tidligere at prins Henrik var homofil. Vel,, de har jo lov til det de også, men når det gjelder kongefamilien så blir det jo slått stort opp! 0 Siter
Gjest Tricks Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Joda. men det var snakk om tidligere at prins Henrik var homofil. Vel,, de har jo lov til det de også, men når det gjelder kongefamilien så blir det jo slått stort opp! Spiller det noen rolle da?Kongelige eller ikke, jeg gir fanken så lenge de ikke går løs på meg og mine. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Var det ikke prins Charles som var homofil da? De to kan jo slå seg sammen... hvis Henrik foretrekker kongelige, mener jeg. Prins Charles er nok en del tiår for gammel for Prins Henrik;-) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Spiller det noen rolle da?Kongelige eller ikke, jeg gir fanken så lenge de ikke går løs på meg og mine. "Går løs på"?? Er det et veldig stort problem for deg? At homofile skal drive å egle seg innpå deg?? 0 Siter
Jodah Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 "Går løs på"?? Er det et veldig stort problem for deg? At homofile skal drive å egle seg innpå deg?? Har du virkelig SÅ stort ego at du tror at du har SÅ stor tiltrekningskraft for homofile? 0 Siter
Gjest Tricks Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 "Går løs på"?? Er det et veldig stort problem for deg? At homofile skal drive å egle seg innpå deg?? Ja de gnikker og gnukker seg innpå meg, så snart de kommer i min nærhet ;-) Du forsto at det bare var et uttrykk, men måtte henge deg opp i det, puh! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.