Gå til innhold

Frityrolje - hva gjør dere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kizza1365380506

Jeg tar vare på flasken den kom i, og når det er på tide og bytte ut oljen, heller jeg den skitne oljen tilbake på flasken med trakt, og skrur igjen. Så går den i vanlig søppelpose og ut i søppelkassa.

Flust med gode råd. Supert, takker og bukker.

Mvh

Kizza1365380506

Jeg spurte som deg, her på lista og da fikk jeg dette rådet.

Jeg vet ikke om det er lov.

Nei kanskje ikke. Har egentlig ikke tenkt på det, men kanskje det står på flasken. Og så spørs det kanskje om det er vegetabilske eller ikke. Vi kaster jo vanlige soyaoljeflasker o.l. i bosset.

Vil jo ikke forurense naturen.

Nei kanskje ikke. Har egentlig ikke tenkt på det, men kanskje det står på flasken. Og så spørs det kanskje om det er vegetabilske eller ikke. Vi kaster jo vanlige soyaoljeflasker o.l. i bosset.

Vil jo ikke forurense naturen.

Vi bruker solsikkerolje.

Trur ikke at det er lurt å kaste slikt verken i vasken eller do.

Så da er ikke valgene så store.

Kizza1365380506

Vi bruker solsikkerolje.

Trur ikke at det er lurt å kaste slikt verken i vasken eller do.

Så da er ikke valgene så store.

Nei det tror egentlig ikke jeg heller. Men det er jo ett naturprodukt så det går vel an å kaste i bosset vel? Tror jeg går for den løsningen.

Mvh

Annonse

Ørkenvandreren

Jeg slang den i gresset (snøen) ifjor vinter. Regnet med at vegetabilsk olje var greit å hive slik (litt sånn "fra jord er du kommet, til jord skal du bli"-prinsipp).

Men dæven, det var rene syra - 10 reiser verre enn Round-Up - det kom ikke et eneste gresstrå på det arealet i hele fjor....

Anbefales derfor som metode kun hvis du har ugress du skal bli kvitt....

Kizza1365380506

Jeg slang den i gresset (snøen) ifjor vinter. Regnet med at vegetabilsk olje var greit å hive slik (litt sånn "fra jord er du kommet, til jord skal du bli"-prinsipp).

Men dæven, det var rene syra - 10 reiser verre enn Round-Up - det kom ikke et eneste gresstrå på det arealet i hele fjor....

Anbefales derfor som metode kun hvis du har ugress du skal bli kvitt....

Kjempegreier, jeg har fått det vanskelige ugresset bak. Skal begynne øverst å så jobbe meg nedover til huset. Supert. Der ble jeg kvitt to problem. :o)

Kizza1365380506

Vi heller den i do.

Helte den første i vasken samtidig som oppvaskemaskinen tømte det varme vannet. Det gikk greit den gangen, men som sagt får jeg ikke lov av mannen min å gjøre det. Så jeg vet ikke, tror jeg bruker brusflaske og bosset, eller bruker det som ugressfjerner.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...