Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lille Johnny er den gløggeste gutten i klassen, og alltid først ferdig med prøvene.

For at han ikke skal forstyrre resten av klassen, sier frøken en dag til

ham:

- Johnny, du er så flink at jeg blir nødt til å stille deg et ekstra spørsmål. Det sitter 5 fugler på en gren. Du har med deg en hagle og skyter en av dem. Hvor mange sitter igjen?

- Ingen, svarer Johnny.

- Hva mener du... ingen, spør frøken?

- Vel, den ene stuper i bakken, og de andre flyr skremt avsted.

Frøken nikker motstrebende. - Svaret skulle egentlig vært 4, men jeg liker måten du tenker på.

Litt senere rekker Johnny hånden i været.

- Ja, Johnny?

- Frøken, kan jeg få spørre deg om noe?

- For all del.

- Okay, 3 damer står ved en iskrembil, og alle har fått seg iskrem. En av dem slikker på isen, den andre biter i den og den den tredje suger på den. Hvem av dem er gift?

- Frøken rødmer: - Ehh....Jeg vet ikke helt, kan det være hun som suger på den?

- Nei, frøken. Det er hun som har ring på fingeren, men jeg liker måten du tenker på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138868-jeg-liker-m%C3%A5ten-du-tenker-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...