Gå til innhold

trenger bensin

Anbefalte innlegg

Gjest blakk og dumpa
Skrevet

Kan man fylle bensin på kortaut. uten dekning på konto? har visa

Gjest blakk og dumpet
Skrevet

nei! :)

(har prøvd)

Da må jeg ta taxi på jobb, og det er jævli surt (de tar visa uten dekning)

Gjest Kransekake
Skrevet

I mitt mest desperate tilfelle fylte jeg på tanken, gikk inn i stasjonen og latet som om jeg hadde glemt kortet.

Da kunne de jo ikke ta ut bensinen igjen, så jeg fikk en giro.

I et annet tilfelle måtte jeg legge igjen gifteringen min der til jeg hadde betalt.

Men bensin fikk jeg ihvertfall, selv om det var litt flaut...

Skrevet

Da må jeg ta taxi på jobb, og det er jævli surt (de tar visa uten dekning)

Skaff deg bensinkort. (Kjøp bensin på kreditt)

Gjest blakk og ikke-dumpa
Skrevet

Jeg har skaffa meg et kort som heter gebyrfri. bruker det kortet når jeg ikke har penger til bensin ect. Det er rentefritt hvis jeg betaler innen fristen. Det har jeg heldigvis alltid greid. Litt skummelt at jeg ahr et kort med 50 000 kr i kreditt- som jeg kan bruke på ikea og H&M.

Du kan ikke låne noen hundrelapper da? Så slipper du å ta taxi?

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

I mitt mest desperate tilfelle fylte jeg på tanken, gikk inn i stasjonen og latet som om jeg hadde glemt kortet.

Da kunne de jo ikke ta ut bensinen igjen, så jeg fikk en giro.

I et annet tilfelle måtte jeg legge igjen gifteringen min der til jeg hadde betalt.

Men bensin fikk jeg ihvertfall, selv om det var litt flaut...

Jeg jobbet tidligere på bensinstasjon, og kan fortelle deg at det der er fryyyktelig irriterende!!

Gjest Kransekake
Skrevet

Jeg jobbet tidligere på bensinstasjon, og kan fortelle deg at det der er fryyyktelig irriterende!!

det er det sikkert, jeg har også jobbet på bensinstasjon

men det er jo ikke mitt problem ;)

Gjest økonomistyring
Skrevet

Skaff deg bensinkort. (Kjøp bensin på kreditt)

Ikke sats på kreditt på dagligvarer.

Sats på bedre økonomistyring.

Skrevet

Noen steder går det fint så lenge kortet står i pluss.

Spiller ingen rolle hvor mye pluss.

Enkelte bensinstasjoner har det også slik at du kan ta ut penger/betale varer så lenge kortet står i pluss.

Men det er liksom helt random hvilke det går på og ikke, så du må i så fall bare forsøke.

Skrevet

Ikke sats på kreditt på dagligvarer.

Sats på bedre økonomistyring.

Skjønner ikke hvorfor du svarer MEG med dette?

"Blakk og dumpa" har et økonomisk problem her og nå, på sikt vil ditt råd hjelpe men ikke i en akuttsituasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...