anneli1982 Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Fikk nesten sjokk i dag jeg. Skulle ringe til en lege, og kom til en svarer. Fikk beskjed om at legen hadde telefon tid fra da til da, og samtalen koster da 35 kr. Men jeg trodde det var gratis for unger under 7 år å gå til legen jeg. Eller skal jeg da liksom sende en giro til staten på 35,- (for dette er sikkert noe tull i fra dem igjen). Og da betale sikkert 50 kr for å få sendt den giroen. Er det bare meg som er rar eller??? Blir oppgitt jeg... :-/ 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Jeg har fått giro på telefon-samtale med lege, kr 80!!! Spinnvilt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Det stemmer det. Nytt fra 2004 http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=sykdom&path=helsetjenester&path_sub=egenandeler 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Jeg har fått giro på telefon-samtale med lege, kr 80!!! Spinnvilt! Resten er gebyr pga giroen men egenandelen er på 35. Det er virkelig sykt. Min har ikke prøvd seg engang, han kunne bare våge. 0 Siter
Anki Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Det stemmer det. Syns egentlig det er greit nok jeg - om man opptar tida til legen med telefonsamtale så får man betale for det også 0 Siter
Gjest Helt greit Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Resten er gebyr pga giroen men egenandelen er på 35. Det er virkelig sykt. Min har ikke prøvd seg engang, han kunne bare våge. Bare våge? Du ringer en lege for å få hjelp, og regner med at dette skal være gratis?? Da forlanger du kanskje å slippe å betale når du har hatt time hos legen også? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Bare våge? Du ringer en lege for å få hjelp, og regner med at dette skal være gratis?? Da forlanger du kanskje å slippe å betale når du har hatt time hos legen også? Jeg betaler ikke hos fastlegen, han vet jeg er blakk og at jeg får frikort i løpet av noen mnd uansett. Det er viktigere at jeg får betalt det jeg trenger på apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.