Gå til innhold

Hvor kan en få leie rustning ol?

Anbefalte innlegg

Gjest Geddo
Skrevet

Har så lyst til å finne på noe utenom det vanlige på bursdagen til mannen min....

Han elsker rollespill og slikt, og kunne tenkt meg å leie et kostyme til ham, helst en ridderrustning...

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette ??

Bor i Bergen

Skrevet

Kan dere ikke bare krangle normalt som alle andre? :D

Med vennlig hilsen

Kizza1365380506
Skrevet

Kan dere ikke bare krangle normalt som alle andre? :D

Med vennlig hilsen

*lol*

Skrevet

Hvis du bor i f.eks Oslo kan du stikke innom Avalon og høre om de kan hjelpe deg. Eller evt. Dreamlands, hvis de finnes ennå.

"........................"

Skrevet

Hvis du bor i f.eks Oslo kan du stikke innom Avalon og høre om de kan hjelpe deg. Eller evt. Dreamlands, hvis de finnes ennå.

"........................"

Hun skriver jo "Bor i Bergen" i siste linje... :-)

Skrevet

Hun skriver jo "Bor i Bergen" i siste linje... :-)

Ah, blingset visst litt :-)

Men Avalon finnes kanskje i Bergen også? Ihvertfall er det DEFINITIVT minst en rollespillforetning der, og hvis noen vet hvor hun kan få tak i en rustning er det nok de.

"........................."

Skrevet

Ah, blingset visst litt :-)

Men Avalon finnes kanskje i Bergen også? Ihvertfall er det DEFINITIVT minst en rollespillforetning der, og hvis noen vet hvor hun kan få tak i en rustning er det nok de.

"........................."

Joa, det er Avalon i Bergen og. I Fortunen.

Skrevet

Joa, det er Avalon i Bergen og. I Fortunen.

Nemlig. Kom på det for litt siden selv :-)

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...