Gjest Geddo Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Har så lyst til å finne på noe utenom det vanlige på bursdagen til mannen min.... Han elsker rollespill og slikt, og kunne tenkt meg å leie et kostyme til ham, helst en ridderrustning... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette ?? Bor i Bergen 0 Siter
Sør Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Kan dere ikke bare krangle normalt som alle andre? Med vennlig hilsen 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Kan dere ikke bare krangle normalt som alle andre? Med vennlig hilsen *lol* 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Hvis du bor i f.eks Oslo kan du stikke innom Avalon og høre om de kan hjelpe deg. Eller evt. Dreamlands, hvis de finnes ennå. "........................" 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Hvis du bor i f.eks Oslo kan du stikke innom Avalon og høre om de kan hjelpe deg. Eller evt. Dreamlands, hvis de finnes ennå. "........................" Hun skriver jo "Bor i Bergen" i siste linje... :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Hun skriver jo "Bor i Bergen" i siste linje... :-) Ah, blingset visst litt :-) Men Avalon finnes kanskje i Bergen også? Ihvertfall er det DEFINITIVT minst en rollespillforetning der, og hvis noen vet hvor hun kan få tak i en rustning er det nok de. "........................." 0 Siter
Lula Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Ah, blingset visst litt :-) Men Avalon finnes kanskje i Bergen også? Ihvertfall er det DEFINITIVT minst en rollespillforetning der, og hvis noen vet hvor hun kan få tak i en rustning er det nok de. "........................." Joa, det er Avalon i Bergen og. I Fortunen. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Joa, det er Avalon i Bergen og. I Fortunen. Nemlig. Kom på det for litt siden selv :-) "..........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.