Gjest Daisy Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Det var en som sang denne på idol forrige fredag, og nå har jeg lastet den ned. Må bare dele hvor utrolig fiiiin den er... *nynne* 0 Siter
tiliti Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Å ja, den har jeg hatt på pc'en siden den kom .. begynner å bli en stund siden .. Som tiden flyr..! 0 Siter
Anki Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Jepp, den er nydelig. Men han som sang den på Idol sang den absolutt ikke fint, syns jeg ... 0 Siter
Gjest mye vil ha mer Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Favorittsangen min det:) Tror jeg må slenge på cd`en nå.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Jepp, den er nydelig. Men han som sang den på Idol sang den absolutt ikke fint, syns jeg ... Jeg syns han gjorde det helt til jeg hørte på Muse's versjon... hehe 0 Siter
Anki Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Jeg syns han gjorde det helt til jeg hørte på Muse's versjon... hehe hehe - ja, da kan jeg skjønne det. for meg var Muse`s versjon en favoritt lenge før jeg hørte han som sang i Idol, derfor syns jeg han sang elendig 0 Siter
Gjest Sugerar Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Verdens flotteste ballade fra en av verdens beste band! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.