Gå til innhold

Noen klarsynte her?se her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hjelp meg NÅ!

Dette er det tåpeligeste innlegget på DOL siden jeg kom hit i 98.

Tydlig at du ikke aner hva klarsyn er for noe!

Mer er det faktisk ikke å si om den saken!

Om du var litt smart,så skjønte du kansje at innlegget hadde en ironisk undertone.

Noe annet er at de som kaller seg klarsynte er kvakksalvere.

Annonse

Gjest JuksFixFax

Klarsynte må være på plassen, eller ha noe den de skal finne eier. Vet du ikke det? :o) Noen får kanskje syn de ikke klarer å holde igjen, helt plutselig, men man kan ikke ta det over internett.

Mvh

Riktig, å synene får de etter å ha pumpet deg for opplysninger i en time eller to, eller tre...

Jaggu sa jeg klarsynt.Juks er et mer dekkende ord.

Pappa Bjørn

Han er ca 150. (cm og kilo), Han har en fyldig hårmanke, grå med littegranne lopper, En nese som ser litt ut som en potet pakket inn i gråpapir, Han er fopr øvrig ikledd bilbuksa fra Dressmann med et raffinert snitt, en sennepsgul skjorte med helsetrøye på utsiden, raggsokker og tresko. Jeg føler enkelte assosiasjoner til Karlsson på Taket egentlig...

Vent... Jeg får noe mere her..... Han har semskede tenner, to venstrebein og håndtak i ryggen.

Men han er sikkert hyggelig da.

Annonse

Pappa Bjørn

En stor buldrebamse med skjegg og mørkt hår. Rød i kinnene. Litt sånn pappa'n til Pippi.

Enten det eller shippingmagnat med dyre mansjettknapper og leilighet på Aker Brygge.

-Ikke..? Hmm, kanskje jeg ikke er klarsynt lell.. :-)

Klarsynt? Heller litt svaksynt kanskje?*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...