Gå til innhold

The Mystery of Time And Space *riversegihåret*

Anbefalte innlegg

Jeg er forbi den grønne veggen. Har deaktivert to av lasergatene. Har funnet en stige bak en vegg, men kan ikke klatre opp for noe blokkerer. Jeg får ikke til mer, sitter fast, blir gal, hjelp! Jeg har ei lyspære og den disketten som ble brukt til det fargehjulet. Har prøvd å bruke begge delene overalt, men ikkeno går jo! *hyler*

Fortsetter under...

Hvordan i sv..... hel... kommer jeg forbi den grønne veggen??

Jeg har to i matte og er ekstremt lite logisk, så HJEEELP!!!

Noen som kan guide meg på enkelt vis??

Haha, jeg strøyk i matte, jeg *host* ;)

Bare jobb deg systematisk fra høyre til venstre, så går det til slutt.

Annonse

Gå tilbake til pc'en med kartet, da ser du at det er et rom du ikke har funnet. I det rommet fjernet du blokkeringen ned til det tredje laserrommet. Du bruker lyspæren der også.

Jaggu. I huleste da, jeg har jo saumfart pc og klikka som en gal på alle skap, og først NÅ flytter'n på seg? Menne.. jeg får fortsatt ikke åpna den siste lasergaten.. og så har jeg en nøkkel og et skrujern som jeg ikke får brukt noensteder. Herregud så vanskelig alt skal være i dag da. Jeg skylder på pms og et enormt sjokoladebehov som gjør at alt annet kommer litt sånn i bakgrunnen :P

Gå tilbake til pc'en med kartet, da ser du at det er et rom du ikke har funnet. I det rommet fjernet du blokkeringen ned til det tredje laserrommet. Du bruker lyspæren der også.

...var det alt? Ferdig? Hadde håpa jeg kunne bruke kvelden på dette. Dævven.. må jeg være sosial nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...