Gå til innhold

Klarsynte på tvn-tror du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en diskusjon angående en side på nett med spåing osv osv. Men det jeg lurer på er hvor mangen her inne tror på de klarsynte på tvn? Jeg tror at mennesker kan se ting som jeg selv ikke ser, men blir så usikker liksom, for det finnes altfor mye humbug, de som vil tjene penger på slikt. Men igjen når jeg ser fornemmelse for mord på tvn, så tror jeg på de som snakker der, de virker jo oppriktige, de ser jo ting som stemmer. Men man vet jo aldri når det er et tv program hvor mye som er klippet og laget til.

Skrevet

Jeg tror definitivt at noen mennesker er klarsynte, slik som de vi møter på "Fornemmelse for mord".

Helt overbevist.

Hvorfor skal alt som ikke kan forklares 100% være umulig?

Gjest Gulrotsuppe
Skrevet

Du vet aldri hvor mye forhåndsinformasjon de EGENTLIG har fått.

Samme hva som opplyses, og samme hvor troverdig det høres ut, så må du vite at dette er et underholdningsprogram som er laget for å tjene penger.De klarsynte tjener gode penger på det, programlederne og hele teamet.

Jeg har vært med og sett et par andre program bli laget(men i en helt annen kategori), der fikk vi info om at det var normalt i denne bransjen å drive med litt lureri og juks for å skape et mest mulig intressant program.De lo av det til og med.

Men kanalen sto frem med at de på tro og ære aldri jukset når spørsmålet kom opp i media.Flere spørsmål ble ikke stillt ved det.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg tror på det, jeg. Men som du sa er det nok mye humbug også.

Ble spådd av en dame i en campingvogn en gang. Noe stemte, men det var så generelt. Gikk med kjæresten min, og hun spurte om det. Da sa hun at hun så bare en eller to menn i livet mitt. Dette var i mai og hun sa også at hun så en reise ("alle" reiser da på sommerferie) og at jeg måtte være forsiktig med alkohol ("alle" 18åringer (var det da) må jo være det på ferie)

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg tror noen kan "se" saker som de fleste ikke kan se.

Det ble en gang gjort en undersøkelse der de fant ut at de som er "synske" har mer av et bestemt hormon. Har også hørt at "synskhet" kan øves opp hos de fleste.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg tror at noen er synske men langt fra alle som påstår det. Det er vel en evne de har og som må utvikles og oppmuntres, eller går litt i glemmeboken som andre tallenter. Hvorfor er noen musikere, mens andre er helt tonedøve f.eks.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...