Gå til innhold

Polet i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Når stenger det? I oslo? Har de pol på Økern senter? Eller i nærheten av Carl Berner?

Gjest Daisy
Skrevet

www.vinmonopolet.no - leit der sjøl ;-)

Takk.

Så fint med DOL vet du, bare slenger ut et spørsmål her i stedet for å se selv. Blitt bortskjemt.

Gjest Daisy
Skrevet

Snufs. Stenger jo kl 15.00 overalt.

Noen som vet et sted det ikke er så altfor dyrt å drikke vin ute da?

Fikk så lyst på rødvin nå.

Skrevet

Det vet jeg ikke... :-)

Har du ikke noen venner med ei vinflaske eller to i skapet da, perfekt for å deles?

Skrevet

Du får stikke innom et brunt, billig sted på Grünerløkka.

Gjest Daisy
Skrevet

Det vet jeg ikke... :-)

Har du ikke noen venner med ei vinflaske eller to i skapet da, perfekt for å deles?

Ikke her i Oslo som er hjemme i dag :P

Skrevet

Ikke her i Oslo som er hjemme i dag :P

Tar du deg en times togtur (hver vei), så kan du få låne ei flaske av meg... ;-)

Gjest Daisy
Skrevet

Du får stikke innom et brunt, billig sted på Grünerløkka.

Noen å anbefale?

Gjest Daisy
Skrevet

Tar du deg en times togtur (hver vei), så kan du få låne ei flaske av meg... ;-)

Ja! Kan vi ikke møtes på halvveien da, også kan vi dele den på perrongen?

Skrevet

Noen å anbefale?

4 brødre, Løkka Pub, Naboens, Kontoret eller Dr Kneipps. Naboens er oppe til halv fire og har en gitarist (hvis vi kan kalle ham det) og folk danser og er ganske ville.

Ellers så er det egentlig å begynne neders eller øverst og jobbe deg nedover, det er jo så innmari mange steder og jeg vet ikke hva slags sted du liker.

Skrevet

Ja! Kan vi ikke møtes på halvveien da, også kan vi dele den på perrongen?

Nei, jeg orker ikke dra ut flere turer idag... Er forkjøla, og har en mann med både kraftigere forkjølelse og ryggvondt som jeg vil pusle litt med... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...