Gjest Daisy Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Når stenger det? I oslo? Har de pol på Økern senter? Eller i nærheten av Carl Berner? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 www.vinmonopolet.no - leit der sjøl ;-) Takk. Så fint med DOL vet du, bare slenger ut et spørsmål her i stedet for å se selv. Blitt bortskjemt. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Snufs. Stenger jo kl 15.00 overalt. Noen som vet et sted det ikke er så altfor dyrt å drikke vin ute da? Fikk så lyst på rødvin nå. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Snufs. Stenger jo kl 15.00 overalt. Noen som vet et sted det ikke er så altfor dyrt å drikke vin ute da? Fikk så lyst på rødvin nå. Det vet jeg ikke... :-) Har du ikke noen venner med ei vinflaske eller to i skapet da, perfekt for å deles? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Snufs. Stenger jo kl 15.00 overalt. Noen som vet et sted det ikke er så altfor dyrt å drikke vin ute da? Fikk så lyst på rødvin nå. Du får stikke innom et brunt, billig sted på Grünerløkka. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Det vet jeg ikke... :-) Har du ikke noen venner med ei vinflaske eller to i skapet da, perfekt for å deles? Ikke her i Oslo som er hjemme i dag 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Ikke her i Oslo som er hjemme i dag Tar du deg en times togtur (hver vei), så kan du få låne ei flaske av meg... ;-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Du får stikke innom et brunt, billig sted på Grünerløkka. Noen å anbefale? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Tar du deg en times togtur (hver vei), så kan du få låne ei flaske av meg... ;-) Ja! Kan vi ikke møtes på halvveien da, også kan vi dele den på perrongen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Noen å anbefale? 4 brødre, Løkka Pub, Naboens, Kontoret eller Dr Kneipps. Naboens er oppe til halv fire og har en gitarist (hvis vi kan kalle ham det) og folk danser og er ganske ville. Ellers så er det egentlig å begynne neders eller øverst og jobbe deg nedover, det er jo så innmari mange steder og jeg vet ikke hva slags sted du liker. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Ja! Kan vi ikke møtes på halvveien da, også kan vi dele den på perrongen? Nei, jeg orker ikke dra ut flere turer idag... Er forkjøla, og har en mann med både kraftigere forkjølelse og ryggvondt som jeg vil pusle litt med... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.