Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er litt rart at GP ikke har vært nevnt her inne enda.... og da er det i kveld...hmmm...

Så da starter jeg her!

Skrevet

Du som er klarsynt kan vel fortelle oss andre hvem som vinner, så slipper vi å se det selv.... :)

Skrevet

Gleder meg til å høre stemmen til Rebecca igjen jeg! Hun fra idol. Jeg liker stemmen hennes så godt!

Gjest Daisy
Skrevet

Gleder meg til å høre stemmen til Rebecca igjen jeg! Hun fra idol. Jeg liker stemmen hennes så godt!

Skal hun være med? Ja, da må jeg jo se på!

Gjest Daisy
Skrevet

Du som er klarsynt kan vel fortelle oss andre hvem som vinner, så slipper vi å se det selv.... :)

Så teit sagt.

Skrevet

Skal hun være med? Ja, da må jeg jo se på!

ja, så i avisa nå! Vanligvis er det ikke så mange flinke med, så det er artig at noen unge flinke talenter prøver seg!

Skrevet

Så teit sagt.

Ja - det er mange teite innlegg og kommentarer på dette forumet her... ingen tvil om det!

Gjest Daisy
Skrevet

Ja - det er mange teite innlegg og kommentarer på dette forumet her... ingen tvil om det!

Tok den ironien der, ja.

Kizza1365380506
Skrevet

He, he :oD

Gjest Hulabadula
Skrevet

ja, så i avisa nå! Vanligvis er det ikke så mange flinke med, så det er artig at noen unge flinke talenter prøver seg!

Er Rebecca FLINK? Nei, vet du hva... Det skjærer jo i ørene når den lille fnisedukka åpner munnen. Grøss!

Gjest frøken sangfugl
Skrevet

Er Rebecca FLINK? Nei, vet du hva... Det skjærer jo i ørene når den lille fnisedukka åpner munnen. Grøss!

nei, det gjør det jo ikke. Hun har spesiell og FIN stemme! Skal nok stemm på henne hvis hun gjør det like bra som jeg tror hun vil!

Gjest Tomaten
Skrevet

nei, det gjør det jo ikke. Hun har spesiell og FIN stemme! Skal nok stemm på henne hvis hun gjør det like bra som jeg tror hun vil!

Går Rebecca videre, er jeg flau over å være norsk!

Skrevet

er hun verre enn jan teigen, musicalmannen, tor endresen m.fl.?

Gjest hanne mort
Skrevet

hvilke artister liker du da?

Jeg er flau over norsk grand prix uansett jeg.. men rebecca synes jeg er veldig flink ung jente!

Gjest Tomaten
Skrevet

er hun verre enn jan teigen, musicalmannen, tor endresen m.fl.?

Nei, ikke verre, men like ille.

Gjest jannemor
Skrevet

Nei, ikke verre, men like ille.

Ikke enig med deg der. Rebecca har talent hun!

Skrevet

hahaha... og du vet tydligvis ikke så mye om klarsynhet!

Skrevet

Ikke enig med deg der. Rebecca har talent hun!

ja, hun er flink å danse.

stemmen er ren, men fryktelig nasal og stygg.

Skrevet

Norske Grand Prix sugde tvers igjennom!!

Jeg hadde faktisk gledet meg litt, men fytti så flau jeg ble.

Kjedelig sang som vant, selv om fyren sjarmerte meg noe!

Skrevet

Forferdelig stemme, syns jeg.

Spiller kun på ynde og sexappeal.

Joda, litt sjarmerende er hun, men flat stemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...