Jake1365380469 Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Har tidl. skrevet om de eksistensielle-/tidstankene mine. De er til stede mesteparten av tiden, men det varierer hvor mye de sliter på meg. De forverres hvis jeg f.eks. tenker på eller noen nevner noe som har skjedd, hvordan tiden har gått, hva som kommer til å skje osv.... Snakker med psykiater om dette. Bruker medisiner (efexor+remeron) Mye mindre deprimert nå, kjempeglad for det, men tankene er uforandret. Sp.mål:Noen råd/erfaringer ang. hvordan bli kvitt dette? Takker for alle svar Med vennlig hilsen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Har ingen ny svar i forhold til tidligere. Det er min bestemte mening at den beste medikamentelle behandling av tvang er kombinasjonen av Seroxat og Risperdal. 0 Siter
Jake1365380469 Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Har ingen ny svar i forhold til tidligere. Det er min bestemte mening at den beste medikamentelle behandling av tvang er kombinasjonen av Seroxat og Risperdal. Takker for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.