Reg@l Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Gløtta bortpå en liten stund, men svitsja ganske kjapt over til respisen av Autofil på NRK2. Makan til møkkaprogram! Tommy Steine er en flott og vanligvis morsom mann, men her var han helt malplassert. En grusom brøling, klapping i hytt og pine og elendige vitser. At gjestene så ut som de gikk på noe talte heller ikke til programmets fordel. Og hvor hadde de spadd opp hu derre som prøvde å fremføre "On my own" fra Les Miserables??? *Pføy* Tipper en ener i sladrepressen i morgen 0 Siter
Haleh Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Ble skuffa ja. Synes det var bedre slik det var før. Han Glenn-Réné kunne han ihvertfall ha droppa... 0 Siter
shandy Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Godt jeg var på fjellet igrunn. Så gikk jeg ikke glipp av denslags ;-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Hvem var det? Katrine fra Sone2? Så ikke på det elendige programmet. Så det litt i høst, og etter det har jeg fått Tommy Steine helt oppi halsen... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Ble skuffa ja. Synes det var bedre slik det var før. Han Glenn-Réné kunne han ihvertfall ha droppa... Var det BEDRE i fjor? Da må det ha vært _fullstendig_ tragisk i år. At ikke det showet og den mannen er tatt av sendeplakaten forstår jeg rett og slett ikke. 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Hvem var det? Katrine fra Sone2? Så ikke på det elendige programmet. Så det litt i høst, og etter det har jeg fått Tommy Steine helt oppi halsen... Nei, det var et kvinnfolk som lesssspa noe aldeles forferdelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.