Gå til innhold

lei av meg

Anbefalte innlegg

Gjest Marelias

Har slitt med angst/depresjon i noen få år,har vært fram og tilbake på medisinering og vært innom psykolog men han fant til slutt ut at han ikke kunne hjelpe meg!!ga på en måte opp da og forsøv problemene foran meg og sa til meg selv at det var nok bare jeg som overreagerte!!men følte at tilværelsen min ikke var noe særlig.gråt mye,slet på jobb,men tvang meg selv til å "være flink"og stå på!!til slutt knakk jeg helt sammen,er nå sykemeldt på fjerde måneden og har dårlig samvittighet for dette!har lagt på meg av tabletter og blir bare mer deprimert og sint pga dette.føler at jeg ikke har energi til noe og at jeg er mislykket i alle forhold som har med dagliglivet og gjøre!Har kastet opp mye før når jeg spiste,men sluttet med det!men nå føler jeg bare mer og mer trang til og gjenoppta dette og har nesten sluttet å spise for at jeg skal føle meg bedre!spiser jeg så kjennes det ut som hele kroppen eser ut og jeg føler meg utrolig fæl...!!skal nå begynne på fluoxetin/fontex og går jevnlig til fastlegen min.men jeg holder tilbake mye av meg selv fordi jeg føler meg dum og tror at legen min også vil tro det når jeg forteller alt.tar vel feil,men er ikke lett å styre meg selv...!ble langt dette innlegget,men håper noen har noen tilbakemeldinger til meg....!!noen erfaringer??

klem fra meg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139310-lei-av-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Blir så lei meg når jeg hører om behandlere som gir opp pasientene sine. Etter min mening er det jobben deres å nettopp ikke gi opp, men holde ut sammen med oss når vi ikke orker oss selv eller den prosessen vi er i. Men det finnes gode behandlere så prøv å ikke gi opp tanken om å komme til en av dem. Vet ikke om dette i det hele tatt var til noen hjelp, men ble så opprørt over den behandlingen du får. Du fortjener bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139310-lei-av-meg/#findComment-872640
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...