Gå til innhold

Jeg vil være frisk nå

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Nå er jeg lei av å være syk. Jeg liker ikke å være innlagt lenger. Jeg har bare lyst til å spise litium og lamictal i fred i min egen leilighet, og være stabil så jeg får gjort husarbeidet og finne en å dele livet mitt med. Vil være normal og leve et vanlig liv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139686-jeg-vil-v%C3%A6re-frisk-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også være frisk , helst nå med en gang!

Jeg vil alt så alt for kjapt....that's my problem.

Jeg tror at du blir frisk, trrrish...du vet - ting tar tid...for oss alle.

Alt godt ønskes deg fra

Hei trrrish, ja det kan jeg forstå. Jeg har brukt mine 6 siste år på å være pasient ved en og samme instutisjon, med diagnoser som tilsvarer bruk av litium, Lamictal og Orfiril. Har nå vært ute av systemet i 5mndr. Om du tror det er enkelt så tar du skammelig feil, Hadde ikke jeg hatt kjæresten min og barna hennes rundt meg vet ikke jeg hvordan det hadde gått. Du trenger masse,,,,,, grunn til å stå opp, til å stelle deg, til å spise, til å rydde, støvsuge, vaske, vaske tøy, vaske opp, gå ut. Jeg har kunnet gjøre disse tingene fordi jeg føler meg elsket, respektert, nyttig og ønsket og stadig fått tilbakemeldinger og bekreftelser på det.

Det hører jo også med til historien at kjæresten min har jeg kjent i 21 år og at hun var min første kjærlighet, men uten henne og hennes kjærlighet hadde det aldri fungert som det gjør nå.... Ønsker deg lykke til, men start ikke opp med for høye mål, nedturene kommer fort, finn en myk overgang.

Ps. ikke alle kan være så heldige som meg...........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...