Gjest ikkenåidag Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jeg er i utgangspunktet en smule skeptisk til at timene hos min psykolog virker....Jeg har gått hos henne i 2.5 år uten at det har hjulpet nevneverdig. Men sist time...Det var så rart.Jeg hadde masse angst og depresjoner i dagene før. Så kom jeg til timen, jeg var så langt nede...Så presset hun meg, hun sa masse som jeg ble så forbannet for, jeg kjefetet og smelte, gråt og forbannet alt og alle....Så betalte jeg og gikk:) Nå føler jeg meg så bra, kjenner ikke angsten, kjenner at jeg har energi...Jeg nyter dagen, min første uten angst på 2.5 år. Hmmmm, ser faktsik konturer av sola, selv om det er lag på lag med skydekke. ha en fin dag ))) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Ja det kan nok hjelpe å få ut litt damp 0 Siter
Gjest ikkenåidag Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Ja det kan nok hjelpe å få ut litt damp Det var ikke bare damp det som kom ut ) 0 Siter
Tamera Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Det var ikke bare damp det som kom ut ) Høres ut som du mobiliserte psykisk styrke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.