Gå til innhold

sosial angst og depresjon

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt en form for sosial angst - følt meg mindreverdig, og engstelig sammen med andre. Har vært mye deprimert de siste par årene. Nå er jeg i den situasjon at jeg MÅ tilbringe en del tid med andre for å prøve å komme meg ut av min isolasjon. Problemet er at jeg føler meg så fjern..føler ingen trang til å snakke med noen. Føler meg nokså tom i hodet da.Noe som igjen gjør at jeg føler meg dum og 'spesiell'. Når jeg må si noe, kommer ikke ordene slik som jeg egentlig vil ha sagt dem. Og jeg føler meg enda dummere. Når de andre snakker sammen, har jeg vanskelig for å konsentrere meg for hva de snakker om. Hjemme fungerer alt normalt. Jeg er 41, og lurer på om det er for sent for meg. Om det er noe håp om bedring i min alder. Og jeg lurer jo på hva som egentlig feiler meg, og om piller vil hjelpe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139886-sosial-angst-og-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...