Gå til innhold

misslykket

Anbefalte innlegg

Gjest deprisiv

Hei, vet ikke helt om du kan hjelpe meg, men det er da vært et forsøk. Jeg går til behandling hos psykolog,og behandles med den velkjente lykkepillen, jeg har også vært innlagt på psykriatisk avdeling i noen mnd, ble utskrevet der fra for vel 3mnd siden. jeg tenker nok mindre på selvmord, og kan føle litt glede av og til. Mitt største problem er vel at jeg misstrives med meg selv. selvhat er vel det mest nærliggende ordet å bruke. jeg misstrives i sosiale sammenhenger. Får mange paranoide tanker om at andre tenker og ser på med med negative blikk. At folk holder en fasade når de er med meg. Jeg tror nesten at jeg begynner å bli litt små gal.. det er lettere å skrive på mail, fordi du ikke kan se meg og du vet ikke hjem jeg er. Jeg hater faktis meg selv. jeg ser vel egentlig ut som en vanlig 24 årig jente, men ser vel litt yngre ut, er veldig tynn og har alltid hatt komplekse for det. Det er sikkert mye rot i det jeg skriver, men jeg håper du kan gi med en tilbakemelding. med hilsen misslykket

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140137-misslykket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...