Gå til innhold

NHD - Zeldox/bivirkninger etc.

Anbefalte innlegg

Gjest inforama

Jeg har nettopp startet med Zeldox mot tankekjør. Ville ha et antipsykotikum som ikke gir vektøkning pga sf.

Prøvde først med 20 mg om kveld. Trodde jeg skulle bli trøtt..men måtte ta en Imovane til slutt da jeg var lys våken.

Kvelden etterpå kjørte jeg på med 40 mg. Var like våken da jeg la meg 3 timer senere, men morgenen etterpå var jeg rimelig sliten i kroppen, noe som gikk over i løpet av et par timer.

Vanligvis skal en jo ta dose x 2 daglig. Så i dag tok jeg 20 morgen og skal ta 20 i kveld.

Har ikke merket noen effekt. Tar det tid før den kommer?

(vet at "normaldose" er 40x40) Eller er det slik at dersom en ikke har nytte av slik medisin så vil en ikke merke noe?

Er det lurt å stå noen dager på 20-20 og så evt øke til 20-40 og så 40-40?

Tar den sammen med noe mat for bedre opptak.

Må spørre her da psyken reiste bort, og jeg fikk lite info.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140152-nhd-zeldoxbivirkninger-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...