berbix Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har vært deprimert i mange år, det går litt opp og ned,men føler at jeg aldrig kommer ordenlig "opp".føler meg folelsesmessig helt flat. blir jeg med på selskapeligheter går jeg stortsett tidlig hjem, iallefall hvis jeg drikker alkohol. Har en kjæreste som er snill, men han "greier" ikke å prate, så der er det ikke så mye hjelp og få. har brukt antidepressiva tidligere, men følte ingen bedring. har også gått til psykolog, det hjalp for en periode. Trekker meg unna mange mennesker, har av forskellige grunner lite kontakt med familien. Føler at dette går ut over barna (21 og 17) trekker meg liksom bort fra dem også når det er som verst. Er på attføring, skal begynne å studere til høsten, men får angst av å tenke på det, hvet ikke om det går pga. psyken min. kan noen gi meg noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140315-deprimert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.