Gå til innhold

Krølle tunga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• AnonymBruker

3

• Mrs D

2

• nynne

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest forever young

Jeg kan IKKE!!

Du aner ikke hva de grusomme tungekrøllete brødrene mine fikk ut av denne forksjellen. De blåste tørkede erter med tungen som utskytingsbase osv. osv.

mens jeg sto der med dum, flat tunge!!

Takk for innlegget ditt.... Vekker opp gamle traumer, og vi kunne jo lage en egen forening?? Ikke støtteforening for ikke-tungekrøllere, men forening for bevaring av våre gener, som sikkert må være lengre fra apene enn tungekrøllerne!!

Gjest null-krøll

*he he* men selv om både jeg og mine to ikke-krøllende søsken har fått barn med krøllere, så er det i den neste generasjonen likevel en overvekt av ikke-krøllere! :-)

Så det er da håp fortsatt! *S*

PS: Alle er blåøyde.....

Godt å høre at dere ikke har blitt en full-krøll-familie!

Annonse

Gjest null-krøll

Jeg kan det! Trodde ikke jeg kunne det, for lenge fikk jeg det ikke til - men så skjønte jeg teknikken, og nå kan jeg krølle tunga som bare det.

(må jo ha hatt genet, da, tydeligvis?)

Du har nok genet, ja. Jeg har prøvd og prøvd - med og uten instruksjon. Helt umulig!

Gjest null-krøll

Jeg kan både krølle tunga sammen til et slags rør, og brette den over til den ene siden så den ytterste delen er snudd opp ned :-)

Vippe-greia er det også en av mine venninner som kan.

En annen kan lage firkløver! Ser ganske sykt ut spør du meg... (misunnelig - kanskje litt ja...)

Gjest null-krøll

Jeg kan IKKE!!

Du aner ikke hva de grusomme tungekrøllete brødrene mine fikk ut av denne forksjellen. De blåste tørkede erter med tungen som utskytingsbase osv. osv.

mens jeg sto der med dum, flat tunge!!

Takk for innlegget ditt.... Vekker opp gamle traumer, og vi kunne jo lage en egen forening?? Ikke støtteforening for ikke-tungekrøllere, men forening for bevaring av våre gener, som sikkert må være lengre fra apene enn tungekrøllerne!!

Bevaring av ikke-krøllere høres ut som en god ide!

Jeg har ikke barn, men skulle det bli aktuelt skal jeg sjekke at den potensielle far er krøll-fri!

Gjest Uglemor

Jeg kan lage trippel-krøll på tunga. Sønnen min har også arvet denne egenskapen.

Kan også krølle "vanlig", og legge tunga på tvers begge veier. Jeg er også flink til å si "Det sitter en djerv dverg i en dvergbjerk på Dverberg" og "russiske ripsbusker og andre buskvekster".

Annonse

Gjest null-krøll

Kan også krølle "vanlig", og legge tunga på tvers begge veier. Jeg er også flink til å si "Det sitter en djerv dverg i en dvergbjerk på Dverberg" og "russiske ripsbusker og andre buskvekster".

Hjelpe og trøste! Du kan sannelig gjøre _alt_ med tunga!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...