Gå til innhold

Burde jeg innse at det er nok bevis?

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Moren min var bipolar. Det er arvlig. Jeg har definitivt depresjoner av både lengre og kortere varighet og de er stadig tilbakevendene. Jeg har perioder i livet mitt vært ekstremt oppstemt, ledd og ledd, ledd høyt på bussen, snakket med fremmede folk på gata, synget høyt på gaten, gjort unna masse husarbeid.... Det er bare det at det varer ikke noe lenge! Men jeg kan kanskje tenke at jeg har en rasksvingende form for bipolar lidelse, når legen der jeg var innlagt mente det, etter at jeg var oppstemt i to dager og så svært deppa i to. Jeg får bare godta det. Og jeg har jo blitt bedre av Lamictal. Men så bruker jeg Fontex også. Jeg har lyst til å ta vekk Fontex når jeg nå begynner med Litium, får å sjekke om det rekker, slik at jeg ikke tenker at Fontex som er antidepp er det som hjelper.

Takk om du orket lese alt dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140452-burde-jeg-innse-at-det-er-nok-bevis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...