Gå til innhold

Det er jeg som er ulven..

Anbefalte innlegg

Gjest Atiram

Sitter å tenker. Tenker på det jeg nesten alltid tenker på: Allt og ingenting. Er jeg svak? Foran meg ligger to StarWars kjærligheter, en appelsin, tørre bleke julekaker, og en pose ostepopp. Jeg kjenner panikken sprer seg. "Hva er det jeg gjør? Jeg vet jeg r syk, d jeg gjør er galt, men hvorfor tygger jeg da fremdeles?" Leg løper ut på badet-Fase1 Jeg ligger på gulvet å gråter-fase2... En stramm lukt brer seg over rommet. Jeg løfter den tunge kroppen opp, griper parfymeflaska, og takker Gud for at parfyme finns. Ingen må vite det... Vite at jeg er syk, det gjør dem bare vondt..... Tror jeg blir eller er gal, men his noen visste allt dette, ville de kanskje gjøre meg enda mer gal? Jeg tenker og tenker, til jeg har tenkt for mye og sitter foran ostepoppen med en håndfull gule marker i munnen. Jeg stopper å tygge, vårens H&M ligget foran nesa mi. Drittkjærring!!! Jeg griper en pen og tegner et fiffig helskjegg på den tynne kroppen. Hehehe, nå ser ho passe teit ut. Pusen er helt enig.. Alikevell ville jeg gjort allt for å se slik ut, til og med med d skjegget.. Jeg er patetisk....

All of my life I have been wondering what I will do. But now all I can hear is my own bresthing. Echo in my lonelyness.

It's been years of memories from my past. I know what II did wrong. I wish to change it, just to make it last, but I guess it's been to long.....

Hadde jeg bere kunnet synke inn i min egen lille verder.. Da haddejeg vært lykkelig da... Men jeg blir her, vil ikke svikte de jeg er glad i. Jeg blir her å lar ulven fortære kroppen min.. Det værste er at det er jeg som er ulven....

Ønsker dere allt vell......

*klems*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner igjen følelsene dine..

og etter vi skrev sms`er i hele natt omtrent..hehe..så har jeg begynt å bry meg om deg..og det er vondt å lese, delvis fordi jeg vet hvordan det er og delvis fordi det egentlig er så unødvendig..hvorfor trenger vi sf`en..?

det er ikke for å bli tynn. for i våre øyne blir man aldri tynn nok. og er man inni det trenger man hjelp til å kunne reise seg igjen. jeg klarer det ikke. jeg faller bare ned igjen..psykologen holder meg i en arm, bestevenninna mi i den andre. men jeg klarer allikevel ikke reise meg..

tenker på deg vennen..*s*

*klemmer lenge*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67698
Del på andre sider

Gjest Atitam

kjenner igjen følelsene dine..

og etter vi skrev sms`er i hele natt omtrent..hehe..så har jeg begynt å bry meg om deg..og det er vondt å lese, delvis fordi jeg vet hvordan det er og delvis fordi det egentlig er så unødvendig..hvorfor trenger vi sf`en..?

det er ikke for å bli tynn. for i våre øyne blir man aldri tynn nok. og er man inni det trenger man hjelp til å kunne reise seg igjen. jeg klarer det ikke. jeg faller bare ned igjen..psykologen holder meg i en arm, bestevenninna mi i den andre. men jeg klarer allikevel ikke reise meg..

tenker på deg vennen..*s*

*klemmer lenge*

Hei vennen!

Jeg holdt hvertfall på å tørne i går! Jeg hadde så mange fæle tanker at jeg egentlig ikke så vitsen.. Vitsen med noe lenger.. Nå siter jeg med et glass cola foran meg, tror jeg trenger litt sukker, for i går besvimte jeg... Jeg er veldig bekymmret for deg, håper du har det bedre i dag. Jeg bryr meg om deg jeg vet du :o) Jeg vil kunne se på stjernen sin når jeg er gammel, og se den fremdeles lyse..

Ta vare på deg selv i dag, og ikke nøl med å skrive sms, ok?

stor og god *klems*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67758
Del på andre sider

Hei vennen!

Jeg holdt hvertfall på å tørne i går! Jeg hadde så mange fæle tanker at jeg egentlig ikke så vitsen.. Vitsen med noe lenger.. Nå siter jeg med et glass cola foran meg, tror jeg trenger litt sukker, for i går besvimte jeg... Jeg er veldig bekymmret for deg, håper du har det bedre i dag. Jeg bryr meg om deg jeg vet du :o) Jeg vil kunne se på stjernen sin når jeg er gammel, og se den fremdeles lyse..

Ta vare på deg selv i dag, og ikke nøl med å skrive sms, ok?

stor og god *klems*

må le av deg..du skriver ditt eget nick FEIL, hehe..og skrev samme beskjeden i gjesteboka mi FIRE ganger..

*ler så ho nesten pisser på seg*

du er skikkelig grei du..

har dere solgt hytta her oppe ennå? ellers kunne vi møttes en dag..skal jo det uansett da..

hva skjedde i går..?

*klemme deg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67779
Del på andre sider

Gjest Atitam

må le av deg..du skriver ditt eget nick FEIL, hehe..og skrev samme beskjeden i gjesteboka mi FIRE ganger..

*ler så ho nesten pisser på seg*

du er skikkelig grei du..

har dere solgt hytta her oppe ennå? ellers kunne vi møttes en dag..skal jo det uansett da..

hva skjedde i går..?

*klemme deg*

Atitam *host* her! Hehe, stor flause... Oi, fire ganger?!? Uff da... Får skylde på bara to timers søvn... Jeg hade flere spisekikk i går... Ble sinna og tegnet skjegg på nesten alle de dumme, tynne damene i H&M katalogen gjorde jeg! Er litt rar..... Jeg kastet opp en del, og kuttet meg en del...... Ble en del fæle tanker i går... Men i dag har jeg spist et knekkebrød! *stolt* :o)

klemser dere

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67783
Del på andre sider

Atitam *host* her! Hehe, stor flause... Oi, fire ganger?!? Uff da... Får skylde på bara to timers søvn... Jeg hade flere spisekikk i går... Ble sinna og tegnet skjegg på nesten alle de dumme, tynne damene i H&M katalogen gjorde jeg! Er litt rar..... Jeg kastet opp en del, og kuttet meg en del...... Ble en del fæle tanker i går... Men i dag har jeg spist et knekkebrød! *stolt* :o)

klemser dere

må le av det..atitam..

og du skrev melding om at beskjeden ikke kom i gjesteboka..*flire*

det er kjempe leit og høre..skulle ikke sovnet jeg, skrevet mer meldinger med deg..ikke skad deg selv..du er så mye verdt..

*klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67786
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atitam

må le av det..atitam..

og du skrev melding om at beskjeden ikke kom i gjesteboka..*flire*

det er kjempe leit og høre..skulle ikke sovnet jeg, skrevet mer meldinger med deg..ikke skad deg selv..du er så mye verdt..

*klemmer*

Hehe, det er i allefall bra at vi ler av det! :o) Jeg vet at jeg ikke bør skade meg selv, men jeg orket ikke å være så trist... Jeg var så trist.. Kniven så det og trøstet meg litt. Stakkars pusen.. Ho får ell skylden. De på skolen må tro ho er en sinsyk sado-pus! Tenk at jeg skylder på den skapningen jeg føler forstår meg best! Jeg er feig, tør ikke si sannheten. Jeg vil ikke at folk skel vite....

*snufs* Har vært flink i dag da. Og du, det er flott at du sovna! Kjempe fint. Du trenger energi, vennen :o) Ikke tenk på det..

*klems*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67789
Del på andre sider

Hehe, det er i allefall bra at vi ler av det! :o) Jeg vet at jeg ikke bør skade meg selv, men jeg orket ikke å være så trist... Jeg var så trist.. Kniven så det og trøstet meg litt. Stakkars pusen.. Ho får ell skylden. De på skolen må tro ho er en sinsyk sado-pus! Tenk at jeg skylder på den skapningen jeg føler forstår meg best! Jeg er feig, tør ikke si sannheten. Jeg vil ikke at folk skel vite....

*snufs* Har vært flink i dag da. Og du, det er flott at du sovna! Kjempe fint. Du trenger energi, vennen :o) Ikke tenk på det..

*klems*

sado-katt..*må bare le*

hehe..datt på en spiker en gang jeg..oi..men alle skjønte det ikke var sant..

rart så mange ting man finner på for å skjule hva man driver med..selvskaingen..sf`en..dreiv lenge med å spise, gå på rommet, ta på høy musikk, kaste en bøtte nedenfor vinduet, spy oppi den, kaste spyet i skogen like ved, vaske bøtta..sånn holdt det på en stund..til slutt blir man bare så sliten og drittlei av å skjule hvem man er..

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67800
Del på andre sider

Gjest Atiram

sado-katt..*må bare le*

hehe..datt på en spiker en gang jeg..oi..men alle skjønte det ikke var sant..

rart så mange ting man finner på for å skjule hva man driver med..selvskaingen..sf`en..dreiv lenge med å spise, gå på rommet, ta på høy musikk, kaste en bøtte nedenfor vinduet, spy oppi den, kaste spyet i skogen like ved, vaske bøtta..sånn holdt det på en stund..til slutt blir man bare så sliten og drittlei av å skjule hvem man er..

*klem*

Jeg blir nesten redd av å se tilbake på allt det jeg har gjort. Når jeg også planlegger å gjøre meg selv vondt, blir jeg virkelig skremt..... Jeg fortalte en lærer, også en god venn, om allt..... Det var veldig vanskelig, men han syntes ikke jeg var gæren eller noen ting. Han viste bare ikke helt hva han skulle si.. Da jeg spurte om han hadde hatt misstanker, svarte han : Ja, desverre...

Synes det på meg? Kan de se hva jeg tenker, føler og gjør? Jeg blir redd... Har lyst til å låse neg inne! Tør ikke se folk i øynene nå......

*klems*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67807
Del på andre sider

Jeg blir nesten redd av å se tilbake på allt det jeg har gjort. Når jeg også planlegger å gjøre meg selv vondt, blir jeg virkelig skremt..... Jeg fortalte en lærer, også en god venn, om allt..... Det var veldig vanskelig, men han syntes ikke jeg var gæren eller noen ting. Han viste bare ikke helt hva han skulle si.. Da jeg spurte om han hadde hatt misstanker, svarte han : Ja, desverre...

Synes det på meg? Kan de se hva jeg tenker, føler og gjør? Jeg blir redd... Har lyst til å låse neg inne! Tør ikke se folk i øynene nå......

*klems*

ikke lås deg inne..selv om tankene er forferdelige, så er du ikke gal..og du kan trygt se folk i øynene..ikke synes det..og ikke smitter det..

så klart du skremmer deg selv når du har sånne tanker..det gjør jeg også..lurer på hvem jeg egentlig er..

får besøk nå..kommer tilbake om en halvtime..

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67819
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

klemser dere

Kjære atitam! Det å ha en SF er på en måte å skade seg selv. Mange driver også med andre former for selvskading / selvplaging som f.eks risping, kutt, brannskader. For noen kommer dette sammen med SF, som selvsagt gjør hverdagen spesielt tøfff. Jeg får inntrykk av at du er en av disse som kanskje sliter med at du selv påfører deg smerte. Det kan være mange årsaker til dine problemer, men for mange er det en måte til å regulere indre spenninger som sinne, fortvilelse, angst osv. For andre igjen kan det være en måte å oppleve at man har "kontroll" osv. Det har vist seg at samtaleterapi hjelper for slike problemer som du og flere andre har og jeg vil oppfordre deg til å søke hjelp hos psykiater eller psykolog. Forøvrig vet vi at slik selvplaging/selvskading kan ha en smitteeffekt slik at vi ber om at disse negative handlingene (som f.eks kutting) ikke kommer til uttrykk i dette forumet. Du ønskes lykke til med å søke hjelp !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14069-det-er-jeg-som-er-ulven/#findComment-67820
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...