Gå til innhold

en flott skapning

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz

Har dere tenkt på for en flott skapning mennesket er? Jeg er fascinert av mennesker..at vi er så foskjellige..alle er så flotte.

Det er så trist å lese om de som hater kroppen sin, og når mennesker jeg alltid syns har vært superflotte sier de har en stygg kropp, er feite etc.

Det er ikke kroppen din det er noe galt med, men øynene, Jeg er sikker på a hvis dere her inne hadde fått mine øyne, eller noen andres øyne når dere så dere i speilet, ville dere synes dere var flotte. Men med dere egne øyne er det ikke slik, det er noe feil med de...hvorfor må det vær sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14076-en-flott-skapning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atiram

Kjære Motisaz..

Ja, du sier noe... Det finnes mange fantastiske mennesker der ute. Det finnes faktisk noen igjen der ute! Jeg må ta meg i det selv, jeg er kanskje en liten pesimist, og er sint på litt for mange ting. Man må ikke begrave seg i tankene når de er på det nivået... Jeg ser jo hvordan det gikk med meg selv når jeg gjorde det i går... Se etter lyspunker. Hvis det ikke er så mange, grip etter de du har, og hjelp dem å vokse...

Du har et flott syn på mennesker, motisez, fortsett med det....

*klems*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14076-en-flott-skapning/#findComment-67798
Del på andre sider

Kjære Motisaz..

Ja, du sier noe... Det finnes mange fantastiske mennesker der ute. Det finnes faktisk noen igjen der ute! Jeg må ta meg i det selv, jeg er kanskje en liten pesimist, og er sint på litt for mange ting. Man må ikke begrave seg i tankene når de er på det nivået... Jeg ser jo hvordan det gikk med meg selv når jeg gjorde det i går... Se etter lyspunker. Hvis det ikke er så mange, grip etter de du har, og hjelp dem å vokse...

Du har et flott syn på mennesker, motisez, fortsett med det....

*klems*

Jeg er helt enig! Mennesker er et av de mest utrolige skapningene i verden... Jeg synest at jeg sakte men sikkert begynner å akseptere min egen kropp...... og det er deilig..å

ikke alltid synest at du ser for tjukk ut osv. Det er så mye mer som avgjør om man er pen eller ikke...enn akkurat vekta! Utstrålingen betyr minst like mye! Dessuten må dere tenke

på at man sender ut signaler til

andre mennesker også! Hvis alle merker at du ikke har respekt for deg selv vil heller ikke de ha det. Og alle mennesker har rett til å bli respektert!!!!!!!

Jeg ønsker dere masse lykke til på veien til et bedre liv!!!!!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14076-en-flott-skapning/#findComment-67844
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...